Mala Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Nå gidder jeg faen meg ikke mer av den idiotiske onlinedelen. Jeg ligger på førsteplass, hvilket jeg har gjort alle tre rundene. I nest siste sving krasjer dusten bak inn i meg med vilje. Jeg går rundt og ender på 8. plass. Karen som kræsjet vinner faen meg. Latterlig! Tenk så flott det hadde vert med skademodell under panseret gitt Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Vi får trøste oss med at det er på vei Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Vi får trøste oss med at det er på vei Ja er det det? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen steder du kan bestille dette spillet på Blu-ray? tror det ligger et på qxl! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Noen steder du kan bestille dette spillet på Blu-ray? <a href="http://www.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=5...cleCondition=-1" target="_blank">http://www.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=5...cleCondition=-1</a> hvis du spør han her, tror jeg han har et liggende også. http://www.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=5...cleCondition=-1 Endret 27. desember 2007 av viuldriftking Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Jepp, bare søk på ebay.com så kommer du til flere butikker som selger det. MacGillicuddy: Ta å start en ny tråd du da? Eller er jeg virkelig nødt å ta i et tak her også? Var endel der ja, men hvilken butikker er å anbefalle? Hvilke butikker som er å anbefale, ser du på feedbacksa de har fått De på linken under er billige, og har fått bra feedback: http://www.japanvideogames.com/Default.asp?Redirected=Y Endret 27. desember 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Vi får trøste oss med at det er på vei Ja er det det? GT-pappaen (husker ikke det vanskelige navnet), uttalte nettopp i et intervju at det nå driver og tester skademodeller, og at det kanskje vil komme som en oppdatering til Prologue. After launch we are planning updates. Damage may be one of them http://www.autoblog.com/2007/12/11/video-a...-yamauchi-on-g/ Når de sier at det kanskje vil komme som en oppdatering til prologue, regner jeg med at det er på plass i fullversjonen fra start. Endret 27. desember 2007 av Haansi Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Trur det kom ein oppdatering nå faktisk. Har ikkje disse folka juleferie? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Da var det bestillt via yesasia.com til den nette sum av 267 kroner. Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Kan det stemme at det ikke går ann å kjøre online løp med europa-kontoen? Prøv en haug med ganger når jeg bruker rossifan46...men kommer en feilmelding etter en stund. Da jeg byttet tilbake til JapanDMC46 kontoen fungerer det perfekt. Flerer som har opplevd det? Endret 29. desember 2007 av Rossifan46 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg har spilt online med den norske kontoen (for noen dager siden). Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Har ikke hatt tid til å lese gjennom alle postene! Bar et par spørsmål angående gran tursimo 5 prologue. Kommer den i butikken? Kommer det noen amerikansk versjon/europeisk? Vær så snill å svar! Endret 30. desember 2007 av bjorneoen Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har ikke hatt tid til å lese gjennom alle postene! Bar et par spørsmål angående gran tursimo 5 prologue. Kommer den i butikken? Kommer det noen amerikansk versjon/europeisk? Vær så snill å svar! Japansk versjon er i butikk. Det er denne jeg har bestillt. Ja det kommer amerikansk og europeisk versjon i februar/mars. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er dette tilgjengelig på JPN store? I så fall hvor mye koster det? Sorry hvis spørsmålene er stilt tidligere men gidder ikke lese gjennom 19 sider. Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Spillet er tilgjengelig for nedlasting på Japan Store og koster 4500 yen. Men du kan ikke bruke norsk visa kort, så et alternativ er å kjøpe et 5000 yen verdikort på ebay. Søk på playstation ticket. Dette gav jeg ca kr 380 for, men det er GT5P verd :-) Lenke til kommentar
trydis Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hva er folkets dom når det gjelder online delen da? Er det kaos grunnet ingen skademodell eller går det stort sett greit? Kan se for meg at det blir rimelig hektisk med 16 stk. på banen. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Spillet er tilgjengelig for nedlasting på Japan Store og koster 4500 yen. Men du kan ikke bruke norsk visa kort, så et alternativ er å kjøpe et 5000 yen verdikort på ebay. Søk på playstation ticket. Dette gav jeg ca kr 380 for, men det er GT5P verd :-) Takker for svar Men gidder ikke å begynne og stresse med så mye så venter til det kommer på US eller EU store. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Spillet er tilgjengelig for nedlasting på Japan Store og koster 4500 yen. Men du kan ikke bruke norsk visa kort, så et alternativ er å kjøpe et 5000 yen verdikort på ebay. Søk på playstation ticket. Dette gav jeg ca kr 380 for, men det er GT5P verd :-) Takker for svar Men gidder ikke å begynne og stresse med så mye så venter til det kommer på US eller EU store. Kan jo anbefale yesasia.com som selger spillet for 267 kr inkludert frakt. Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg har spilt online med den norske kontoen (for noen dager siden). Jeg prøvde å logge på online løp 3 ganger med europakontoen nå uetn hell...men logget på på første forsøk med japankontoen. Har ingen annen forklaring en at det ikke funker? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kan jo anbefale yesasia.com som selger spillet for 267 kr inkludert frakt. det var jo en skikkelig nice price. hvor lang tid tok det før det var i postkassen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå