Szmekken Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Funker fint med Europeisk PSN Jo, men jeg har spilt på den japanske hele tiden (det er der jeg har pengene + bilene), så det beste for meg blir vel da å fortsette på japse-accounten? Eller kanskje jeg bare skal hoppe over på den norske kontoen og begynne fra scratch! Dritt å ha to kontoer da. Og når Home kommer, og "achivements", så er det enda værre ... Jeg ville ikke klart å forholde meg til 2. Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Funker fint med Europeisk PSN Jo, men jeg har spilt på den japanske hele tiden (det er der jeg har pengene + bilene), så det beste for meg blir vel da å fortsette på japse-accounten? Eller kanskje jeg bare skal hoppe over på den norske kontoen og begynne fra scratch! Har også spilt med min japankonto på Prologuen...der jeg har masse cash og biler...er ikke mye fristende å splille alle løpene igjen. Men er jo greiest med et nick...blir litt forvirrende hvis man skal forholde seg til flere nick på samme person i forskjellige online spill. Hmmm...vurderer å begynne fra scratch! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Ok. Da jeg hadde lastet ned GT5P trodde jeg at jeg måtte bruke den japanske kontoen for å spille spillet, så merket jeg for noen dager siden at dette ikke er tilfellet. Så hopper nok over på den norske kontoen med en gang! Rossifan46: Nå som vi har spilt en del, tar det jo maks en halvtime å fullføre C-cupen i allefall, og B-cupen tar sikkert ikke noe spesielt lengre tid den heller Foresten, jeg kan laste ned updaten på min japanske konto, og så hoppe over å bruke den norske regner jeg med? Endret 25. desember 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Testa ett par online løp nå, fungerte greit nok, men det var ganske mye lagg, som sikkert skyldes att jeg spillte mot folk i japan. Ble påkjørt hardt bakifra av en dude og så fikk jeg penalty :!:, dette er jo litt galt. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ok, ja kan fort bli litt laggete når man spiller på japanske servere. Har du muligheten til å starte din egen server? Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Testa ett par online løp nå, fungerte greit nok, men det var ganske mye lagg, som sikkert skyldes att jeg spillte mot folk i japan. Ble påkjørt hardt bakifra av en dude og så fikk jeg penalty :!:, dette er jo litt galt. Hvordan fungerer oppsett av løp online? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Testa ett par online løp nå, fungerte greit nok, men det var ganske mye lagg, som sikkert skyldes att jeg spillte mot folk i japan. Ble påkjørt hardt bakifra av en dude og så fikk jeg penalty :!:, dette er jo litt galt. Hvordan fungerer oppsett av løp online? Det var 8 forskjellige game "lobbyer", mener att 4 av dem var time trials. Når du kjører tt får du opp beste tiden som mål, mens du kjører mot din egen ghost. Ved vanlig løp gikk jeg bare inn i en passende lobby og så tok det litt tid før jeg ble koblet opp mot de andre spillerene, tror det bare er random hvor man blir plassert på gridden. Det var heldigvis en stående start. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Funker det ikkje å start eit online game med venner. Eg er nå i loggy'n på daytona bana... og er åleine! Noken som har oversikten over kva biler man kan bruke på dei forskjellige banene online eller? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Foresten Cornel, hjertelig takk for guiden på forrige side! Mange som har fått god bruk for den Fikk selv endelig lastet ned oppdateringen. Kjørte online nå, 0 lag Endret 25. desember 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Endelig kommet meg hjem fra julefeiring...så nå har jeg startet nedlasting av oppdateringen...men fytti rakkern det går såååå tregt!!! Er det linjen fra japan som ikke klarer pågangen el? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har ikke klart å vinne enda, går alltid galt i en sving mot slutten, får prøve litt til nå :!: Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Endelig kommet meg hjem fra julefeiring...så nå har jeg startet nedlasting av oppdateringen...men fytti rakkern det går såååå tregt!!! Er det linjen fra japan som ikke klarer pågangen el? Tok vel 40 minutter eller noe sånt. Fortsatt på A-4 Jorchi? Nei håper virkelig det er online du mener nå Endret 25. desember 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 2bb1: Jeg tror det er mulig å flytte save filen fra Japan kontoen din til den europeiske, så slipper du å kjøre på nytt, men du har kanskje gjort det allerede Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nei har ikke gjort det enda, hehe. Hvordan skal jeg i såfall klare det da? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Endelig kommet meg hjem fra julefeiring...så nå har jeg startet nedlasting av oppdateringen...men fytti rakkern det går såååå tregt!!! Er det linjen fra japan som ikke klarer pågangen el? Tok vel 40 minutter eller noe sånt. Fortsatt på A-4 Jorchi? Nei håper virkelig det er online du mener nå Mener online ja. A-4 har jeg fått bronse på, ikke gull enda Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Dere vet at det går an på kopiere spilldata mellom kontoer? Spill-Lagret datatjeneste-trekant på den dataen du vil kopiere - kopier til annen konto. Endret 25. desember 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Dere som får gull på alle løpene. Kjører dere ikke på simulation, eller hva det vanseklige heter? Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Dere som får gull på alle løpene. Kjører dere ikke på simulation, eller hva det vanseklige heter? kjører med alt på vanskeligste innstilling. Morsomst og mest utfordrende. Skal prøve "trekant-trikset" og kopiere over all spilldata mellom mine to kontoer...så slipper jeg sikkert å kjøre alt på nytt på min opprinelige europeiske. Endret 25. desember 2007 av Rossifan46 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hvordan i helvete klarer dere å være så gode a? Sliter sikkelig jeg. Kanskje det er rattet som gjør det ... Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Dere vet at det går an på kopiere spilldata mellom kontoer? Spill-Lagret datatjeneste-trekant på den dataen du vil kopiere - kopier til annen konto. Nei, det visste jeg ikke. Men da var det gjort, takker! Dere som får gull på alle løpene. Kjører dere ikke på simulation, eller hva det vanseklige heter? Øøøhm, jeg har skiftet litt på de to, men aner ikke hva forskjellen er? Prøvde å spille online igjen nå, men opp en feilmelding hvor det blant annet står: *Japansk* [60:04000000] Endret 25. desember 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå