Mala Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Å spille GT med stikkene er heilt umulig, det er eg enig i. D-pad`en kommer virkelig til sin rett her. Og takk Gud for at det ikkje er D-pad ein til 360 kontrollen man har her Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Prøvde litt med d-padden, men dette er jo også totalt håpløst, blir jo som å gi 100% til venstre og så rett over til 100% høyre, og på oval banen er det ikke mulig å dosere inputten, man blir da sittene å små "tappe" 100 ganger per sving. Burde jo faen ta meg være mulig å lage dette spillbart med pad/stick. Greit nok hvis man har ett dedikert rom med ratt og stol montert, men hvis man ikke har det blir noe jævla herk å montere dette hver gang man skal spille GT, solgte den gamle playseat'en nettop fordi jeg ikke gadd å montere opp riggen hver gang jeg skulle spille bilspill. Beklager den litt krasse tonen, men hver gang jeg prøver å gi spillet en ny sjangse ender det opp med att jeg blir mer og mer frustrert, klarer ikke spille mer en 30 min før jeg ikke orker mer av denne driten. Er bare så utrolig skuffet . Hvis de ikke får fikset på dette tror jeg ikke det vil være helsemessig forsvarlig å kjøpe fullversjonen, ser for meg at å prøve å få gull på alle "license" testene vil resultere i økt blodtrykk og hjerteinnfarkt :!:. Kanskje man får investere ett par hundretusen på en "force-dynamics" rigg får å utnytte GT's potensiale. Endret 25. desember 2007 av MacBain Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) http://www.gran-turismo.com/en/gt5p/news/d1580.html Temporary maintenance of the online service of “Gran Turismo 5 Prologue” will be performed from 6 am to midday on December 25th 2007. Klokken er 10:19 i tokyo nå...da vil det si at om ca 2 timer skal dette være ferdig og online biten være tilgjenglig! http://www.timeanddate.com/worldclock/ Ipraksis imorgen tidlig for min del :-) http://www.gran-turismo.com/en/gt5p/news/d1520.html Additional Online Features will be provided on Dec. 25, 2007 Online Features Online Events (Multiplayer Race: Maximum 16 Players) Online Events (Time Trial) Online Time Trial Ranking Boards Download Ghost Replays from Online Time Trial Ranking Boards GLEDER MEG!!! Første her inne som kjører online løp må oppdatere! Endret 25. desember 2007 av Rossifan46 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Okey... da er updaten ute trur eg... Eg er ikkje den mest stødige i japansk, så eg spørte ein fyr på IRC, og fikk svar, som står i qoutene under! Får opp dette bildet når eg fyrer opp gt5p nå. Svar Yes, og det er der pila mi står! Som er: [04:03] <boko-kun> anyway. that image says:[04:05] <boko-kun> "confirmation: there is already game data. even if you renew the data/overwrite, you will keep your prize money, but the exchange(?) of replay data may be lost" [04:05] <boko-kun> "do you wish to download?" and no/yes [03:41] <boko-kun> "please wait. downloading. when the HDD lamp is flashing, do not mess with the main console's power" Men dessverre fikk eg opp dette her etterpå! og det betyr: [03:48] <boko-kun> "failed. error occurred during download"[03:48] <boko-kun> i wonder if u got the setup wrong [03:49] <boko-kun> did u try gamefaqs? they probably have details about how to setup [03:49] <boko-kun> i don't have ps3, so i odn't know all the hi-tech stuff Fanken... Sikkert heavy load på servere... vi får prøve igjen... seinere... .eu-ere står nok bakerst i downloadingskøen! Og når vi avslutta praten våres, forteller han meg at han liker å oversette japansk... han bur i California... Endret 25. desember 2007 av Cornel Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Ok... Fikk lasta ned, trykk bare på "ok" der... ... men så måtte eg snakke med min japanske venn igjen... Accept knappen er den til høgre, altså ikkje der musa mi står på bildet! Etter det.... starta spelet! yaaaaaah0! Trur noken får guide oss igjennom online biten! masse som var på japansk der også... Endret 25. desember 2007 av Cornel Lenke til kommentar
MacGillicuddy Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Oppdaterer nå! Lenke til kommentar
MacGillicuddy Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Oppdaterer nå! Lettere sagt enn gjort! Veldig ustabil "connection", men slik er det vel når serverene står på Hokkaido elns... Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Noen som har prøvd å spille mot noen online enda? Vanskelig å skjønne hvordan man setter opp et spill, eventuelt joiner et spill? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Fant et bilde fra en som har testet GT5P online før i dag (vedlagt). Noen som har lyst å bli lagt til som venn?? Kjekkere å spille mot norske enn japser Min psn: Tobbelobben. Endret 25. desember 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
MacGillicuddy Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Problemet er at det ikke er mulig å opprette private rom. (ihvertfall har ikke jeg funnet ut hvordan) Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nei men vi kan vel opprette egne servere, og via "Venner" så kan vi vel joine den samme serveren? Var i alle fall noe sånt jeg hadde sett for meg Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Kan ikke folk her legge til meg, så skal jeg prøve å legge til folk selv også :!: PSNid: Jorchi Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Regner med at jeg laster ned oppdateringen så jeg er online iløpet av dagen. Mitt PSN-nick er: rossifan46 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nei svarte, jeg må vel legge dere til med den japanske kontoen nå? Jaja, da er min PSN-ID "Japse" Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nei, må man bruke japansk psn? Lenke til kommentar
MacGillicuddy Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Funker fint med Europeisk PSN Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Godt, men jeg får ikke oppdatert. Får bare en feilmelding når den er halvveis? Lenke til kommentar
MacGillicuddy Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Den fikk jeg fem-seks ganger også Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Funker fint med Europeisk PSN Jo, men jeg har spilt på den japanske hele tiden (det er der jeg har pengene + bilene), så det beste for meg blir vel da å fortsette på japse-accounten? Eller kanskje jeg bare skal hoppe over på den norske kontoen og begynne fra scratch! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Eg fikk den feilmeldingen 3-4 ganger... så plutslig gjikk det... er nok småtravelt for dei serverene... min setup i øyeblikket... http://img521.imageshack.us/img521/425/dscn4771pr3.jpg http://img177.imageshack.us/img177/7962/dscn4767wd2.jpg Eg lasta ned oppdateringen med min norske PSN konto foresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå