2bb1 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 1. Hvor skrur jeg ned/AV musikken som er under løpene? Holder på å klikke! 2. Hvordan kan jeg kjøre A- og B-cup? Må jeg vinne alle cup-ene på C eller noe sånt? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 1. Hvor skrur jeg ned/AV musikken som er under løpene? Holder på å klikke! 2. Hvordan kan jeg kjøre A- og B-cup? Må jeg vinne alle cup-ene på C eller noe sånt? 1. Gå inn på lyd alternativer og skrur den andre BMGen ned. Hvordan kvalifiserer man seg til løp, slik at man ikke trenger å starte i mitten? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Kvalifisering er så vidt jeg vet ikke mulig. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hvordan skal man da vinne det første Light Weight løpet? Det er jo umulig å ta igjen den første bilen? Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Hvordan skal man da vinne det første Light Weight løpet? Det er jo umulig å ta igjen den første bilen? Kjør litt fortere Endret 20. desember 2007 av Stratos Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Er det mye i spillet som er på engelsk? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Alt, bortsett fra navnet på biler i selveste løpene, spesifikasjoner for de forskjellige løpene og bilene, innstillinger for lyd/kontroller og news-funksjonen. Motoreffekt og newton er oppgitt på engelsk. Alt i alt veldig enkelt å finne frem til det man trenger. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Supert, gleder meg til det kommer fra japanvideogames Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Kjøpte jeg også, 350kr for en demo >_< huff jaja. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Kjøpte jeg også, 350kr for en demo >_< huff jaja. Gleder meg til å kjøre mot dere når vi får online i neste uke Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Yep jeg er ladet med G25 her så da er det race on ! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Ja, må skrape sammen noen penger å kjøpe meg ett G25 ratt jeg også.. Du har ikke ett godt tilbud avean Du som jobber i bransjen... Etter at man har fått ratt så må man vel få seg en skikkelig racing stol også Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nei er ikke så mye å hente på de Noen som aner hva slags feedback selgerne trenger ? Fikk svar fra selgeren at han nektet å selge meg varen hvis jeg ikke ga noe feedback. Skrev bare at jeg ønsket koden, håper det holder. Har lissom allerede blitt trukket penger så hvis han trekker seg så reiser jeg med flyet til Japan imorgen tidlig. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 For en kødd han selgeren er, han vil at jeg skal rate han maks før han gir meg koden. Dette nekter jeg å gjøre, har betalt for en vare og skal ha den før jeg rater noe som helst. Virker som jeg har kastet 300kr ut vinduet her. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hvordan skal man da vinne det første Light Weight løpet? Det er jo umulig å ta igjen den første bilen? Hehe, sliter med det samme om det er den runde banen! Klarer ikke å komme nærmere enn 1,8 sek. Kjøpte jeg også, 350kr for en demo >_< huff jaja. Du kan ikke kalle det en demo, det er i såfall den lengste og største demoen jeg har spilt Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) G25 er et must. Etter 5-6 timer spilling er det nesten ufattelig at jeg har klart å spille det med vanelig kontroller. Kjøpte Mercedes-Benz SL 55 AMG i stad, og merket at cluchen ikke fungerer på den. Er det fordi man ikke får den med manuelt gir i vikeligheten? I grunn er det litt rart at de har valgt å ta med en bil fra 2002, og ikke bare ta SL 65 AMG fra 07 i stedet. Forøvrig venter jeg meg å se min absolutte yndlingsbil i GT5: Mercedes-Benz ML 63 AMG :!: Endret 21. desember 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Jeg også vil ha G25 :/ Men 2000 kroner som student er litt mye på spilltilbehør synes jeg. Jorchi: Etter 35 minutts spilling og 6 millioner opptjent på samme banen klarte jeg endelig den siste banen på C-cupen!! -0,026 sek Vil du ha tips, så er det bare å si ifra Endret 21. desember 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Denne selgeren her kan eg bare anbefale. Fikk koden rett etter midnatt, og han ber hyggelig om at du legger igjen feedback etter du har fått koden pr.mail Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Virker japansk GT5P på en europeisk PSN-konto? Eller kan det bare kjøres under en japansk konto?(Demoen virket delvis, men fikk ikke lastet ned filmer fra GTTV uten å være innlogget på den japanske kontoen.) Det virker i allefall hos meg på eu-inlogging. Har ikke sjekka GTTV enda. På demoen så funka gttv oxo fra eu-konto. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Denne selgeren her kan eg bare anbefale. Fikk koden rett etter midnatt, og han ber hyggelig om at du legger igjen feedback etter du har fått koden pr.mail Hvordan legger man inn koden ? Har fått koden nå men hvor puncher man den inn ? Alt er jo på japansk hyyl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå