Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. Hvor skrur jeg ned/AV musikken som er under løpene? Holder på å klikke!

2. Hvordan kan jeg kjøre A- og B-cup? Må jeg vinne alle cup-ene på C eller noe sånt?

1. Gå inn på lyd alternativer og skrur den andre BMGen ned.

Hvordan kvalifiserer man seg til løp, slik at man ikke trenger å starte i mitten?

Lenke til kommentar

Nei er ikke så mye å hente på de :)

Noen som aner hva slags feedback selgerne trenger ? Fikk svar fra selgeren at han nektet å selge meg varen hvis jeg ikke ga noe feedback. Skrev bare at jeg ønsket koden, håper det holder. Har lissom allerede blitt trukket penger så hvis han trekker seg så reiser jeg med flyet til Japan imorgen tidlig.

Lenke til kommentar
Hvordan skal man da vinne det første Light Weight løpet? Det er jo umulig å ta igjen den første bilen? :dontgetit:

Hehe, sliter med det samme om det er den runde banen! Klarer ikke å komme nærmere enn 1,8 sek.

Kjøpte jeg også, 350kr for en demo >_< huff jaja.

Du kan ikke kalle det en demo, det er i såfall den lengste og største demoen jeg har spilt :p

Lenke til kommentar

G25 er et must. Etter 5-6 timer spilling er det nesten ufattelig at jeg har klart å spille det med vanelig kontroller.

Kjøpte Mercedes-Benz SL 55 AMG i stad, og merket at cluchen ikke fungerer på den. Er det fordi man ikke får den med manuelt gir i vikeligheten? I grunn er det litt rart at de har valgt å ta med en bil fra 2002, og ikke bare ta SL 65 AMG fra 07 i stedet.

Forøvrig venter jeg meg å se min absolutte yndlingsbil i GT5: Mercedes-Benz ML 63 AMG :!:

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Jeg også vil ha G25 :/ Men 2000 kroner som student er litt mye på spilltilbehør synes jeg.

Jorchi: Etter 35 minutts spilling og 6 millioner opptjent på samme banen klarte jeg endelig den siste banen på C-cupen!! -0,026 sek :cool: Vil du ha tips, så er det bare å si ifra :whistle:

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...