Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ettersom jeg ikke har fulgt med i tråden fra før og det nå er 101 sider, blir det litt vanskelig å se om noen har svart på dette tidligere, so here goes;

Når den tid kommer at GT5 (full versjon) blir lansert, vil spillere av Prologuen få overført credits og biler fra garasjen? Slik at man ikke mister alt man har gjennomført?

Lenke til kommentar
Satt dette spillet i PS3en for noen dager siden, og for å si det sånn: Dere som har betalt 299-349kr for dette spillet bør være forbanna. Jeg betalte 185ke på Play.com og eg føler meg svindlet fra ende til annen.

Det fikk meg til å innse at GT, uten tuning av bilene, er mer labert enn stort sett et hvilket som helst annet bilspill. Dette skal byttes så fort som mulig.

Finnes da tuning i gt5p. Må bare klare noen events først. Tar det for lang tid for deg kan du laste ned en gamesave.

Lenke til kommentar
Satt dette spillet i PS3en for noen dager siden, og for å si det sånn: Dere som har betalt 299-349kr for dette spillet bør være forbanna. Jeg betalte 185ke på Play.com og eg føler meg svindlet fra ende til annen.

Det fikk meg til å innse at GT, uten tuning av bilene, er mer labert enn stort sett et hvilket som helst annet bilspill. Dette skal byttes så fort som mulig.

Jeg går ut ifra at du spiller med kontroll? Selvsagt er det kjedelig med kontroll. Skal du ha noe utbytte av en bilsimulator er ratt og pedaler et minstekrav spør du meg.

Lenke til kommentar
ja i norge ja.

Kan vinne fører plass i 24 timers løp i dubai! :D

Skjønner sånn sett ikke hva du er så jævla happy for. Er det for at du får komme til finalen? For du vet vel at du ikke har en sjangse i h****** til å komme videre. Du ble nummer 30!!!

Lenke til kommentar
The differences in PS3 and Xbox 360 hardware capabilities have been debated since the dawn of next-gen, but has the Xbox 360 finally revealed its Achilles heel? John Carmack of id Software states that the PS3 version of the upcoming cross-platform first person shooter RAGE will look better than the Xbox 360 version of the game.

http://www.gameplayer.com.au/gp_documents/...?catid=Features

Hvis dette fortsetter skal jeg begynne å kjøpe multiplatform spilla på Ps3

ja i norge ja.

Skjønner sånn sett ikke hva du er så jævla happy for. Er det for at du får komme til finalen? For du vet vel at du ikke har en sjangse i h****** til å komme videre. Du ble nummer 30!!!

Skjønner ikke hvorfor du oppfører deg som en dust. DU har i værtfall ingen sjans på å vinne, siden du ble dårligere en topp 30.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor du oppfører deg som en dust. DU har i værtfall ingen sjans på å vinne, siden du ble dårligere en topp 30.
Hvis du mener at jeg er en dust siden jeg ikke ble med i topp 30 så må jeg bare få informere deg om at jeg faktisk ble nummer 12, og det uten å kjøre de siste 2 ukene siden jeg var på ferie. Endret av tre
Lenke til kommentar
Hvis du mener at jeg er en dust siden jeg ikke ble med i topp 30 så må jeg bare få informere deg om at jeg faktisk ble nummer 12, og det uten å kjøre de siste 2 ukene siden jeg var på ferie.

Nei, jeg mener du er dust på grunn av hvordan du oppfører deg. Om viuldriftking er glad for å komme med, selv om han ikke har sjans som du sier, så bør han få lov til å være glad for det. Uten at drittunger som deg selv dukker opp for å dra han ned i dritten du sikkert har opp til halsen.

Lenke til kommentar
ja i norge ja.

Kjørte kun en dag får å få den tiden, også glemte jeg det bort.

Men jeg har kun et mål. Å det er å slå deg tre alt annet vil vere en bonus.:p

Skulle nok kjørt ganske mye bedre hvis jeg hadde nerda! Vet det er mange andre som har gjort det.

Grunnen til at jeg gleder meg, er at jeg tror det blir en gøy dag med mye moro.

Du får uansett ha lykke til! la den beste vinne!

Lenke til kommentar

Vel du får ha lykke til. Jeg har dessverre ikke mulighet til å dra til Oslo på en torsdag (fullstendig idiotisk dag å holde en finale på) så du vil ikke møte meg der. Vinneren kommer mest sannsynnlig til å bli GT-Speedy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...