pinpoint Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Tenkte å dempe ned radiatorvifta mi som bråker en del, men er det smart i det hele tatt å gjøre dette med en radiatorvifte? Vil tempen på cpu`en osv. øke betraktelig? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Nja.. spørst kor mye du demper da?! Og kossen vifte du har og kossen RAdiator du har. og kossen CPU du har. Og kossen CPU blokk du har! =) Lenke til kommentar
pinpoint Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 hehe, okei såpass... har en enermax vifte som jeg har stilt på minimum.. .vurderte å skaffe meg en papst 26db vifte i stedet. Har en blackice extreme radiator, ellers så kjøler jeg ned gforce4 og cpu P4 2.533. (Begge er klokka) Lenke til kommentar
pinpoint Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Danger Den Maze 3 cpu blokk btw. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 bare prøv da vel. tror ikke cpu tar kvelden hvs du setter vifta på 7volt Lenke til kommentar
pinpoint Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 la inn en zalman på radiatorvifta, men tempen på cpuen legger seg på 48-50 grader på idle(og ikke overklokka) (da er vifta stillegående). Noen ideer om hvordan man får den jævla 120mm vifta til å holde kj**t?! leste en plass at man skulle sette vifta på 7v i stedet for 12? how? 120mm vifta er fra papst(26db) Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 la inn en zalman på radiatorvifta, men tempen på cpuen legger seg på 48-50 grader på idle(og ikke overklokka) (da er vifta stillegående). Noen ideer om hvordan man får den bidige 120mm vifta til å holde kj**t?! leste en plass at man skulle sette vifta på 7v i stedet for 12? how? 120mm vifta er fra papst(26db) 7Volt får du ved å kjøre 5volt'en på minus(-) og 12Volten på pluss(+) på vifta. Funker finfint... enkelte vifter funker fint på 5 volt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå