Herpeederpee Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hei, jeg lurte på hvilken oppløsning det er best å stille tv-skjermen til når jeg skal se på film fra PC? Jeg ser som oftest serier og filmer i HD, eventuelt DVD. Noob-spørsmål sikkert, men jeg vil vite hvilken oppløsning som gir best kvalitet.. Er litt usikker på hva det skal stilles inn for maksimal bildekvalitet når det DVD (HD skal vel være 1280X720, eller?) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 hva slags tv har du? modell? merke? hva slags kabel mellom pc og tv bruker du? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg har denne tv'en. Jeg bruker en gullbelagt HDMI kabel mellom TV og PC. Kabelen går forøvrig gjennom en HDMI-DVI-converter til PC-en. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 1 366 x 768 kan du kjøre. det er identisk med panelet. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Oisann, det burde jeg egentlig sett. -_- Men tusen takk. =) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 det tenkte jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå