kloningen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Sp1 er noe av det værste jeg har vært borti EVER! Alt som har med kontrollpanel er borte, noe som også gjør det mer eller mindre umulig å gå tilbake til før jeg fikk sp1... !!!!!!!!! Endret 14. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du er klar over at det er en RC og ikke noe ferdig versjon? Skal du teste sånt, må du være klar over at slike feil kan oppstå! Så ved testing er et image/ghost program et must.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Er vel enkelte som installere betaprogrammer uten å ta backup først. Og de fleste vet at problemer kan oppstå når et program ikke er helt ferdiguviklet enda. Så de som får problemer, burde ha vært klar over at slikt kan skje. Dermed burde de ikke komme å klage etterpå. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 mhm, skjønner.. virket heldigvis å reparere fra vista CD-en.. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Funket perfekt for meg sålangt, syns vista ga raskere respons på handlinger, men sikkert bare innbilninger Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) HAH........ :!: Fikk beskjed om nedlastinger på Vista. Installerte bare, og tenkte ikke over det.....før jeg så at SP1 kom opp på installeringa. Nå er det ferdig installert og alt virker som det skal, so far......... Synd at folk får problemer. Mvh Endret 12. desember 2007 av Kokidoiten Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Instalasjonsfilen ville ikke åpne seg. Håper det hjelper å laste det ned på nytt. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Skjønner ikke dette jeg. Får dere ikke sp1 ned som en vanlig oppdatering, slik jeg fikk da? Mvh Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du kan få det, men det avhenger at visse oppdateringer er installert først. Jeg har nå endelig skjønt hvorfor feilretting i MS fungerer så dårlig. Får ikke ned/installert feilrapporteringsverktøyet til SP. Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Får fortsatt ikke åpnet installasjonsfilen etter å ha lastet den ned 2 ganger, og når jeg bruker windows update får jeg feilmeldingen: 80070002 Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du kan få det, men det avhenger at visse oppdateringer er installert først. Javel, men jeg har KUN installert oppdateringer som er lastet ned automatisk? skjønne det den som kan. Surt at dere gutta plages da. Mvh Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Service packen dukker ikkje opp, og dei offline installerene sier at eg må laste ned versjonen for Vista x64. Har tidligere prøvd i installere betaen men et lite registery triks, men da dukke bare installeringene som du må ha før opp. (Og nå kan eg ikkje avinstallere disse :/) Noen tips? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Har du 64 bit vista, må du bruke 64 bit versjonen. Den finnes her: http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en Husk for all del å velge riktig språk også. Endret 12. desember 2007 av L O G I M A N Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Har du 64 bit vista, må du bruke 64 bit versjonen. Den finnes her: http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en Husk for all del å velge riktig språk også. ser at dette er wave0, den linken Frugy la ut var også 64bit, men wave1. Hva er forskjellen på wave1 og wave0? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hm, på de pakkene jeg har står det wave 0 på 32 bits pakka og wave 1 på SP1 pakka. Vet ikke helt hva det er jeg, men tviler på det har noe viktig å si.... Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Har du 64 bit vista, må du bruke 64 bit versjonen. Den finnes her: http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en Husk for all del å velge riktig språk også. ser at dette er wave0, den linken Frugy la ut var også 64bit, men wave1. Hva er forskjellen på wave1 og wave0? Dette har jeg prøvd å finne ut av, men har ikke kommet over noe enda dessverre. Men antar at det er en litt nyere versjon av SP1. wave0 er muligens en tidligere test-versjon av SP1. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg sliter med det samme som Logiman, nemlig at jeg ikke får lastet ned eller kjørt feilrapporteringsverktøyet, ironisk nok. Min erfaring etter noen timers bruk er at det virker som det er raskere respons ved start av programmer, som allerede nevnt. Lenke til kommentar
drbo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Har du 64 bit vista, må du bruke 64 bit versjonen. Den finnes her: http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en Husk for all del å velge riktig språk også. ser at dette er wave0, den linken Frugy la ut var også 64bit, men wave1. Hva er forskjellen på wave1 og wave0? Dette har jeg prøvd å finne ut av, men har ikke kommet over noe enda dessverre. Men antar at det er en litt nyere versjon av SP1. wave0 er muligens en tidligere test-versjon av SP1. Så vidt jeg kunne se, er wave0 kun 5 språk, mens wave1 er alle 36 språk! Det er også noe for kun norsk, men det har jeg ikke sett etter ... det stemmer forøvrig bra med en forskjell på over 200 MB ... Ellers ser det bra ut her på mitt 64 bits system. Minneforbruket er redusert noe, og maskinen er litt raskere. Gikk fra 13425 til 13431 i 3DMarks06. Endret 12. desember 2007 av drbo Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Er det bare meg eller er halvparten av postene i denne tråden besudlet av pisspreik og ubrukelige kommentarer som absolutt ikke hører hjemme her??? Alvorlig talt, skjerp dere! Håper en moderator kan ta litt ansvar her og rydde opp i det som ligner på en blanding av forsøpling og "statspadding". Tilbake til saken.. Merker dere andre forandringer enn bare selve kopieringen? Følger resten av filsystemet med ift respons, noe jeg synes det har vært litt opp og ned på med Vista. Har selv x64 og 4GiB ram. Hva er det med rapportene om kontrollpanelet, har flere merket noe til dette? Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Har ikke hatt noen problemer med ytelse før SP1, men merket at ting ble bedre respons på nå ja. Filkopiering over nettverk og lokalt på maskinen er forbedret kraftig også nå Kjører på E6600, 2 GB RAM uklokket, Vista Home Premium 64-bit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå