MokkaKaffi Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg har en film jeg ikke får lyd på. Det står dvl. jeg har den nyeste divx-codecen og jeg har xvid-et eller annet. Jeg prøvde å installere nemo codec pack men det klikka, det stod at den ikke kunne lese et eller annet system32. Jeg har prøvd flere forskjellige utgaver av nemo. En gikk men da ble filmen grønn! vet noen om hva slags codec jeg må skaffe meg??? :o Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Last ned Gspot og sjekk. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg anbefaler å legge inn "SLD CODEC PACK 1.5" codec pakken Veldig bra codec pakke, husk å slette nemo pakken/ene før du legger inn denne. http://www.skynet4ever.tk/ Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 wow det var invikla jo. men helt nederst stod det at det var ingen error. men lenger oppe der det stod "steam type" stod det OpenDML AVI - Not supported. :-? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 wow det var invikla jo. men helt nederst stod det at det var ingen error. men lenger oppe der det stod "steam type" stod det OpenDML AVI - Not supported. :-? Last ned den codec pakken jeg tipsa deg om Lenke til kommentar
Digger Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Har du lagt inn støtte for ac3 lyd det er kansje det som mangler???????? mange nye filmer har det og da må du ha codec for ac3 lyd.. :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå