Lurvefranzen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vi får se Lurvefranzen. Jeg synes det er litt bittert at vi ikke fikk hjemmekamp den 16. mai, for det er alltid så grisemye folk da. Men man kan ikke få alle kremkampene hvert år. Det må være litt bittert, ja. Jeg trodde virkelig det var en slags "tradisjon" at i alle fall Brann og VIF fikk hjemmekamp den 16 mai. Har i allefall vært sånn lenge. Dog blir det morro for VIF da, om de kan få en god del folk over fjellet. (Ikke det at dere klarer å synge ut 18.000 elleville supportere da, men uansett.) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det er ikke noen regler for hvilke lag som får hjemmekamp 16. mai. Det trekkes. Og jo, jeg tror Klanen kan synge ut Brann-fansen. Hva er det Klanen er kjent for da? Og vi bruker ikke trommer sånn som de fleste andre bondelagene i Norge har begynt med. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det er ikke noen regler for hvilke lag som får hjemmekamp 16. mai. Det trekkes. Og jo, jeg tror Klanen kan synge ut Brann-fansen. Hva er det Klanen er kjent for da? Og vi bruker ikke trommer sånn som de fleste andre bondelagene i Norge har begynt med. Amen, og det respekterer jeg dere for. Vi og kjører en mer Engelsk supporter-stil. Ikke noe forscha forscha ole ole ole her i byen. Men nei, jeg tror virkelig ikke Klanen kan synge ut Bataljonen på Brann stadion. Ihvertfall ikke på 16. mai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå