kake111 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Har tenkt å bestille Meg PSP slim... Det eg lurte på om det er verdt det! Eg kommer til å reise ganske mykje i tida framover.. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 PSP er vanligvis bare verdt det hvis du reiser mye, og siden du har PS3, er den ganske nyttig å bruke som remote Wipeout Pulse ser også ut til å bli et genialt spill! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Er lett verdt det når du reiser mye! Dette er min beste venn på ferier o.l Anbefaler Syphon Filter! Endret 12. desember 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Bruker min PSP mye utenom reiser også, særlig den siste tiden med SOCOM: Tactical Strike, genialt spill. (Må bestilles fra Nord-Amerika i så fall) Ellers kan jeg anbefale GTA, Wipeout og Syphon Filter spillene til PSP. Metal Gear Solid Portable Ops og Sid Meier's Pirates er også ganske snop. PSP kan anbefales til enhver gamer som har behov for å døyve spilleabstinensene til alle døgnets tider! Lenke til kommentar
Assassins Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 PSP er vanligvis bare verdt det hvis du reiser mye, og siden du har PS3, er den ganske nyttig å bruke som remote Wipeout Pulse ser også ut til å bli et genialt spill! Lurer litt på å skaffe meg en selv. Har en PS3. Hva kan man gjøre når man bruker den som remote? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 PSP er vanligvis bare verdt det hvis du reiser mye, og siden du har PS3, er den ganske nyttig å bruke som remote Wipeout Pulse ser også ut til å bli et genialt spill! Lurer litt på å skaffe meg en selv. Har en PS3. Hva kan man gjøre når man bruker den som remote? Du kan se filmer, bilder og høre musikk fra ps3 på psp. Du kan også bruke ps3 sin nettleser, har også hørt at enkelte spill skal fungere gjennom remote play men dette har jeg ikke testet selv. Du kan også surfe på PS store. Lenke til kommentar
t0mmern Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du kan også bruke den som speil i bilspill for eksempel, hvis du spiller på ps3'n din. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du kan også bruke den som speil i bilspill for eksempel, hvis du spiller på ps3'n din. Men korti det vet ingen. Lenke til kommentar
Assassins Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ok, takker for svar. Tror nok jeg må skaffe meg en. Har lest litt på forumet her om div modding av PSP. Hvis jeg kjøper en Slim nå i butikken, kan jeg risikere at den er låst på noe vis og ikke kan moddes? Hadde vært gull om noen kunne tatt seg bryet med å forklare kort hva denne moddingen går ut på. Takker og bukker for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå