tacomodo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tre røde lys, død xbox. Hva er prosedyren her? Ser i sticky at det står "ring microsoft", men må man sende den selv? Må den tilbake til butikken? Henter de den? Må man betale frakt? Kan noen forklare hele regla? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Først ringer du MS og gir beskjed (husk å ha serienummer klart). De kommer sikker til å be deg skru på konsollen og sjekke lyset på strømadapteren etc. Deretter legger de inn en fraktbestilling hos DHL, som du må ringe og bekrefte. DHL kommer så og henter boxen din, og leverer den etter at den har vært på ferie en periode. Hele greia er selvsagt gratis, som seg hør og bør. Merk: Det kan forekomme variasjoner med tanke på om MS tar kontakt med DHL eller ikke - for et par uker siden fikk jeg beskjed om å ta kontakt med MS om "noen dager" etter at jeg først ga beskjed om problemet - da skulle de ha lagt inn bestillingen. Deretter skulle jeg få et referansenummer jeg skulle si videre til DHL. Jeg ringte aldri tilbake, men DHL kommer tydeligvis kl. 4 idag likevel. Endret 12. desember 2007 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå