stigmux Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Heisann, har lenge lurt på om jeg skulle kjøpe meg vannkjøling. Har dere noe å anbefale som ikke er så ALTFOR dyrt, men fortsatt har _veldig_ god ytelse ? Ser dette greit ut: AMD Magnum 390 WaterKit Vanntank for Eheim liten Black Ice Pro II Titan Silent 120mm Magnum GPU Evt hva burde byttes ut og hvorfor. Håper på svar. Lenke til kommentar
khan_ Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Har selv akkurat montert opp et vannkjølingssett fra Aqua computer. God ytelse så langt.. Men hadde store problemer med pumpa og vanntank. Jeg konkluderte at å kjøpe seg en tank som man ikke kan nedsenke vannpumpa i, er bortkastet. Før eller siden vil du nok ha pumpa under vann Så dropp den, save the money. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hva som annbefales og diskusjon om hva som er best og hva som trengs i ett vannkjølingssystem er spurt om ca xxxx mange ganger på forumet. Søk litt så får du garantert svar på det du lurer på ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå