Gå til innhold

Taster som sprekker - S500i


Talker

Anbefalte innlegg

Mange som opplever at tastene sprekker på SE S500i? Dette skjedde med dama sin telefon en uke etter at hun kjøpte den. Hun fikk ny. Nå har det skjedd igjen, men er litt lengre enn ei uke siden. Vil hun få ny nå også? Må den sendes på reperasjo istedenfor å bare bytte der å da? De sa noe om dette om det gikk over en uke, men det er jo et "kjent" problem. Og sist men ikke minst; er dette problemet fikset?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har hatt en W580i siden januar, men har ikke opplevd at taster har brukket. Har brukt den som jeg bruker andre mobiler, det vil si på en "normal" måte, uten at det betyr at jeg beskylder de som har mobiler med brukne taster for å være uvørne :)

 

Heldigvis har jeg et såpass godt kundeforhold til min mobilbutikk at jeg ville forlangt en ny W380i, eller en annen modell/merke. Å levere inn mobilen for å få satt inn nytt tastatur med samme dårlige kvalitet, er uaktuelt. Dette er en soleklar maskinvare-svakhet fra produsentens side, og dersom det ikke er laget mer solide taster å sette inn, er det liten vits i å sende inn mobilen for å bytte ut tastene, med dertil hørende laaaang ventetid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...