oar Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hei, Nettopp kjøpt meg bil (vært uten et par år), og pendler Drammen - Oslo hver dag. Som følge av dette blir bilen fort hvit, selv om den er fin og mørkeblå under. Saltingens bakside... Alt som er "oppå" går greit, for vasking og polering går fint, men lurte på om noen kjenner til en "vaskeautomat" med underspyling i Drammensområdet? Ergrer meg over stedene jeg ikke kommer til... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Har du Karcher høytrykksspyler finnes det underspylingsrør til denne. Underspylingsrør Roterende børste for enkelt renhold av alle glatte overflater. (maling, glass, plast) Denne har et vanndrevet roterende element på børsten. Vinklen på børstehodet er justerbart for problematiske områder. For Kärcher høytrykksvaskere til konsumere og for bruk med hageslange sammen med en passende adapter. Ekstra langt vinkelstrålerør, f.eks. for rengjøring av takrenner eller under bil. For Kärcher hobby høytrykksvaskere. Art nr. 2.638-817.0 http://www.karcher.no/no_new/Products/Priv...lig_tilbehr.htm Lenke til kommentar
oar Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Høytrykksspyleren min står etterlatt på en fylling stakkar. Gikk konken tidligere i høst. Men håper på en stor julegave under treet i år...?! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jobber midt i mellom oslo-drammen.. Kan sikkert spyle bilen under for deg for en liten slant. Avfetter og grise spyler med høytrykk under. Får ikke blitt grundigere... Etter kl 1600 seff... send pm. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Gullvask hos esso? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå