Gå til innhold

Teletopias mobilnett nede?

Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-376f9
Jobber du for Network Norway du eller? Virker jo som du sprer dette rundt på alle diskusjonsfora i det ganske land.

Skal svare for han jeg. Han gjør nok ikke det nei. Ettersom jeg har forstått så er han ikke i bransjen engang, bare over det normale interessert på samme måte som meg.

Noen ganger har jeg følelsen av at Cyclo er tvillingbroren min...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jobber du for Network Norway du eller? Virker jo som du sprer dette rundt på alle diskusjonsfora i det ganske land.

Hvis du tar en titt på hva MTU-Gruppen egentlig er for noe, så sitter de på bra mye mer kapital enn det NWN klarer å hoste opp.

Nei, jeg er konsulent innen avfall og gjenvinning... Og nabo til NWN. Ok, la gå da, siden jeg kjenner "noen" i NWN har jeg et testabonnement, men det ligger stort sett i skuffen mens jeg venter på at de skal skru på senderne.

Neida, jeg er ikke formann i fanclubben til NWN, men min personlige vurdering er at NWN har større sjanser til å bli store, enn MTU. Argumentene for det har jeg allerede lagt ut på Digi.no og her på amobil.no, så jeg skal ikke dra den historien igjen.

Men kanskje MTU er lykkelige som nisjeoperatør? Jeg skal vedgå at de har bygget mye nett, men kundene er neppe interessert i nettet, slik som cyclo og jeg (Mateo Gold, hvor har du blitt av), de vil ha tjenester og priser. Jeg gleder meg til at det skal bli 3 januar 2008.

Tja, selv om NWN har Tele2 som partner så er det vel ikke dermed sagt at alle blir der :)

MTU har distribusjonskanalene både på privat og bedriftssiden, som Tele2 ikke har.

Ja du bør glede deg til Januar, det kommer til å skje mye morsomt fremover :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...