Funkymayland Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Hei. Min 01mod Furia har begynt å streike i det siste, det kommer en merkelig "bobling" fra motoren. Det er som om den drukner eller noe. Vi trodde først det var den tjukke oljeblandinga i bensintanken som var problemet (forrige eier hev bensin oppi oljetanken + bensintanken). Men etter at både gasseren og tanken er tømt, har vi fylt på ny bensin, problemet vedvarer. Mopeden min er så å si original, men det står en 78 dyse i (forrige eier, igjen). Kan det hende at det er dysen min som er for stor? Det som er rart, er at hvis jeg holder halv gass, så går den ok, men så fort jeg gir mer, eller full pinne så bare dør den. Setter pris på svar Endret 12. desember 2007 av sm92 Lenke til kommentar
raastad Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 prøv å bytt dyse evt åpne luft filteret litt.. men er sikkert bare at den får for mye bensin å drukner litt.. hadde så å si samme problemet med gamle skruian når jeg holdt på Lenke til kommentar
Funkymayland Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) prøv å bytt dyse evt åpne luft filteret litt..men er sikkert bare at den får for mye bensin å drukner litt.. hadde så å si samme problemet med gamle skruian når jeg holdt på Prøver det senere idag, takk for svar. Skruian er ordet :!: Kan det være noe annet også? Endret 12. desember 2007 av sm92 Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Hva hadde den forrige eieren gjort siden han har skiftet dyse(?) Er den orginal så skal den ha orginal dyse. "Boblelyden" du snakker om i alle fall et tegn på for feit blanding. Det er vel ved omtrent halv gass at nålen er helt ute av dysen, men det varierer vel. Endret 12. desember 2007 av kjaks Lenke til kommentar
raastad Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 prøv å bytt dyse evt åpne luft filteret litt..men er sikkert bare at den får for mye bensin å drukner litt.. hadde så å si samme problemet med gamle skruian når jeg holdt på etter det jeg husker er det stort sett småting bare på furian.. får man fikse det (bytte en del her og en del der) funker den som bare det hehe... men dyse bytting burde gjøre susen.. om det da ikke er en for stor forgasser i samme slengen da hehe Lenke til kommentar
Funkymayland Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Ok, nå går den som bare pokker! Det viste seg at det var forgasseren. Skruen som bestemmer hvor mye bensin som skal gjennom var skrudd langt ut, og derfor drukna den i bensin. Nå er det bare finjustering på nåla igjen, og kanskje neddysing. Kanskje den skal trimmes også! Takk for hjelpa, gutter. Lenke til kommentar
raastad Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ok, nå går den som bare pokker! Det viste seg at det var forgasseren. Skruen som bestemmer hvor mye bensin som skal gjennom var skrudd langt ut, og derfor drukna den i bensin. Nå er det bare finjustering på nåla igjen, og kanskje neddysing. Kanskje den skal trimmes også! Takk for hjelpa, gutter. bra saker.. trim er kjekt.. orginale sykkler er livsfarlige.. må nesten si jeg savner min** dobble potter er alltid snasent Lenke til kommentar
Funkymayland Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Ok, nå går den som bare pokker! Det viste seg at det var forgasseren. Skruen som bestemmer hvor mye bensin som skal gjennom var skrudd langt ut, og derfor drukna den i bensin. Nå er det bare finjustering på nåla igjen, og kanskje neddysing. Kanskje den skal trimmes også! Takk for hjelpa, gutter. bra saker.. trim er kjekt.. orginale sykkler er livsfarlige.. må nesten si jeg savner min** dobble potter er alltid snasent Rå! Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 er det et fasem duo effektanlegg jeg ser ? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Legger inn noen bilde av min gamle furia jeg også Ble stjelt etter 3 uker Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Du er på mopedportalen WD ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå