Seig2 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Hei, jeg vurderer å kjøpe meg en iphone gjennom ebay. Jeg har netcom (ipea) abb. Mitt spm er: Kan jeg komme over en unlocked iphone på ebay som vil fungerer fint med mitt abb.? Har lite greie på det... men det er vel lov å spørre Endret 12. desember 2007 av anselmo Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 tror ikke det skal ha noe og si, jeg har Tel**** og det funker som en drøm det, både i Sverige og her på nyjobben i Danmark. Lenke til kommentar
Seig2 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 takk for kjapt svar. Jeg ser også at det selges såkallte "ifone" (japansk) til 2-300$ .. de ser omtrent identiske ut med iphone.. hvor bra er disse i forhold til orginalen? Lenke til kommentar
spitz Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Om du kjøper en telefon som ikke er ferdig opplåst, sørg for at du får en telefon med firmware 1.0.2 eller 1.1.1, og styr unna telefoner som fra fabrikk er 1.1.2 da de ikke kan unlockes enda. 1.0.2/1.1.1-telefoner som er oppgradert til 1.1.2 senere er OK. En opplåst 1.0.2/1.1.1-telefon fungerer smertefritt med alle operatører, jeg bruker en 1.1.1-telefon selv. Endret 12. desember 2007 av spitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå