Nikko_ Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Heisann. Jeg har kjøpt meg en bærbar pc med windows vista home. Jeg sliter å finne andre pcer i nettverket mitt. Jeg har valgt å dele mapper og har satt på nettverksøk, fildeling, deling av fellesmappe og tatt av passordbeskyttet deling (i nettverks- og delingsentereret). Hva mer er det jeg må gjøre? Jeg finner fortsatt ikke bærbaren på nettverket mitt. Når jeg høyreklikker og velger egenskaper på en mappe og deretter deling låser alt seg og programmet svarer ikke. Jeg hadde satt pris på hjelp. MVH Steffen Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Er alle pcène i samme arbeidsgruppe/workgroup? Om ikke : Sett dem i samme. Høyreklikk på My Computer - Properties - Computer Name... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Slå også av brannmuren på disse PC-ene. Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Takk skal dere ha godtfolk! Da er alt i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå