oerhört Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Spillegenden Bill Tiller forteller videre om A Vampyre Story, viktigheten av god underholdning og hvorfor actionsekvenser i eventyrspill er galt. Les mer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Oi 3d ja. Ved litt ettersyn ser jeg de har blandet 2d kulisser med 3d figurer. Og utifra bildene må jeg si det fungerer meget bra! Dette har jeg gledet meg til lenge. Har ikke hørt så mye fra dem på en stund nå, så jeg var redd for at de hadde stoppet utviklingen. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Dette spillet ser jeg også utrolig fram til! Det finnes ikke bedre spill i adventure-sjangeren enn Monkey Island, så hvis det i det hele tatt kan sammenlignes - er jeg solgt allerede Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 en smule vemodig å se dem gå 3d. men det ser ut som dem har opprettholdt den karikerte stilen, og interaksjonen mellom personene, og omgivelsene, om gjort riktig, er nok vel verd det Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Dette spillet ser jeg også utrolig fram til! Det finnes ikke bedre spill i adventure-sjangeren enn Monkey Island, så hvis det i det hele tatt kan sammenlignes - er jeg solgt allerede Fullstendig enig! Kunne ikke sagt det bedre! Ja, og Grim Fandango selvsagt! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nå er det ganske lenge siden Lucas Arts ga ut et ordentlig adventure spill. Gleder meg enormt til dette. Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Åh dette blir så sinnsykt fet, er fan av de gamle lucasart spillene^^ Hadde vært litt tøft om det kom på Wii=) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Flere som synes det ser ut som Folklore? >.> Gleder meg, la ikke merke til noen release date, anyone? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Så vidt jeg vet er det ikke Lucas Arts som gir ut dette da.. men det er ikke langt ifra Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nå er det ganske lenge siden Lucas Arts ga ut et ordentlig adventure spill. Gleder meg enormt til dette. Evnt. misforståelse til side: Det er Crimson Cow som skal gi ut ut A Vampyre Story. Gleder meg, la ikke merke til noen release date, anyone? Det er nevnt i nest siste avsnitt, samt i produktinformasjonen øverst til høyre i artikkelen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hm, spillet ser jo veldig interessant ut, men litt skuffende at de oppgir en varighet på linje med Full Throttle. Det var jo det Lucasarts-spillet som gav minst utfordring og man spilte gjennom på et par timer. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Har fulgt med på utviklingen av dette i flere år nå, og gleder meg _SÅ MYE_ til det kommer i salg Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Systemkravene vil i følge Tiller være høyst beskjedne, og han mener alle med en datamaskin kjøpt de siste tre til fem årene bør kunne spille spillet uten problemer. Dette likte jeg virkelig! Har ikke kjøpt noen spill som dette for, kanskje dette blir det første... Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Dette blir bra, synes det er et akutt mangel på gode adventure spill. Skjønner heller ikke hvorfor disse nye nedlastingstjenestene på X360 og PS3 ikke porter gamle adventurspill for nedlasting, kan være gode penger å tjene der. Tror det fortsatt er en viss interesse for den type spill, selv på konsoll. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Gleder meg. Har akkurat plukket opp Monkey Island 3 igjen for å spille det, og nå kommer det er "nytt". Herlig! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Wow, veldig bra intervjuserie. For en gangs skyld en man faktisk har lyst til å høre snakke, og en bra intervjuer. You the man, Kent. Lenke til kommentar
Elnacho Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Dette blir helt sinnsykt! Lenge siden vi fikk ett godt, humorøst adventure spill nå. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 http://www.adventuregamers.com Som Tiller sier. Sjangeren er i høyeste grad levende, den har bare gått litt underground. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg vil takke Gamer.no for en slik perle som dette intervjuet i sannhet er. Det er slikt som dette som virkelig gjør at Gamer.no skiller seg ut fra mengden. Keep 'em coming! Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Godt intervju. Hyggelig lesing i disse juletider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg