Gå til innhold

Tøye til spagaten

RMBB

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge tenkt på og gjøre meg myk, har tøyet litt etter trening osv. men aldri noe seriøst. Blir liksom ikke noe utav det.

Så tenkte nå og gå inn for og bli skikkelig myk, har satt meg som mål i første omgang og ta spagaten :hmm:

Men, problemet er at jeg ikke vet hvor mye/lenge, når på dagen og hvordan man bør tøye. Jeg ber derfor om hjelp til dette.

Kom gjerne med forslag om hvordan jeg kan "måle" eventuell fremgang. Kan godt poste bilder av eventuelt fremgang også(hvis noen er interresert ;) )

Endret av Jyztrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nok tøye minst 3-4 ganger i uka etter trening og da må du være skikkelig varm i beina samt at du tøyer når du sitter og ser på tv og lignene, men da må det ikke være så mye press på beina.

Så kan det ta tid. Det er ikke noe som er gjort fort. Jeg har klart spagaten selv så snakker av erfaring.

Lenke til kommentar

Ok, hvor lenge må man tøye om gangen? 30min? Jeg trener mandag, tirsdag, og onsdag nå. Men dette blir vel kanskje litt galt? Er det bedre og kjøre Mandag, Onsdag og Lørdag kanskje?

Hvor bør det tøyes?

Hofter, og legg?

Hvor lang tid brukte du? Er det snakk om halvt år? Eller enda lenger?

Lenke til kommentar
Ok, hvor lenge må man tøye om gangen? 30min? Jeg trener mandag, tirsdag, og onsdag nå. Men dette blir vel kanskje litt galt? Er det bedre og kjøre Mandag, Onsdag og Lørdag kanskje?

Hvor bør det tøyes?

Hofter, og legg?

Hvor lang tid brukte du? Er det snakk om halvt år? Eller enda lenger?

Man bør tøye minst 20 min. Du kan fint trene man, tir, ons og ha hviledager utenom.

Guttespagat med hele foten i bakken og begge bein peke framover, opp på helene og tøye på samme måte, sette seg ned og tøye framover, albuer i bakken, gå mot høyre og venstre fot, ta begge beina helt fram og ta tak i tærne, samt tøye setemuskel etterpå og hofte. Det skal ikke være vondt når du tøyer, men det skal heller ikke være koslig. Du må finne en mellomting.

Jeg brukte flere år, men alt kommer ann på åssen man er bygget. Noen kommer fort ned. Andre bruker lengere tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...