mcgroven Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Anklagene om at Microsoft gjerne ser at både HD-DVD og Blu-ray feiler som filmformat blir dementert av gigantselskapet. Les mer Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Off, kan nesten ikke fate de gadd å svare på uttalelsen til en person som sikkert sitter med tinfolie rundt hodet når han er hjemme. Jaja, det var da godt å vite at microsoft ikke prøver å ta over denne delen av verden helt enda. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det skrives forøvrig HD DVD (uten bindestrek). Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 bra Microsoft gikk ut med denne uttalelsen! Før jeg hørte dette regna jeg det som 50\50 å få enten dette svaret, eller "ja, vi har en konspirasjon gående mot begge formatene, så vårt HD-engasjement er bare for å føre dere alle bak lyset". Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 "Dette handler ikke bare om én løsning, fordi én løsning ikke alltid passer for alle." Klokeste jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Merkelig at de i det hele tatt gidder å kommentere slike latterlige utsagn fra denne klovnen. Men vi venter selvfølgelig spent på neste teori fra denne gjøken. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg