kikkazz Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hei. Vi er en liten bedrift som tenkte å sette opp betalingsterminal over bredbånd. Da vi skulle legge inn bestilling krevdes det at bredbåndsleverandøren hadde klargjort for betalingsaccess. Etter som jeg forstår er dette en VPN tilkobling til BBS. Dette klarer telenor å ta 319kr pr mnd og 449kr i etablering for. Er det noen som har erfaring med dette her? Jeg har en bredbåndsrouter med mulighet for VPN. Da skulle det jo bare være å få en IP, brukernavn og passord fra BBS så er det hele i orden eller? Andre Harila Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Mener å huske at du får dette billigere hos andre leverandører. Det lønner seg å bruke ferdige løsninger, du trenger linjer som er prioriterte. Lenke til kommentar
Wackle Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Det beste er nok å bruke en levrandør som kan tilby ferdige løsninger for betalingsterminal ja, feks http://www.kontrollelektro.no/ har jeg brukt selv og fungerte helt greit Endret 30. januar 2012 av Wackle Lenke til kommentar
runel Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Anbefaler også www.kontrollelektro.no - Snakk med Morten. De har en tjeneste som heter "PaypointVPN", tror den koster 100 kr pr mnd. Den løser saken. Jeg har ingen tilknytning til selskapet, utover å være fornøyd kunde! Endret 5. februar 2012 av runel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå