Bentus Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 OKey, sifra da når du finner det. *nyskjerrig:P Åssen kan jeg slette gjennopprettingstidspunkt? Har ca 25 stykker etter en dags bruk. Never mind. Fant det ut. Kjørte diskopprydding og fant at noen "dvalemodus" filer tok opp 4 gb OKey, har det bedret seg da? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 OKey, sifra da når du finner det. *nyskjerrig:P Åssen kan jeg slette gjennopprettingstidspunkt? Har ca 25 stykker etter en dags bruk. Never mind. Fant det ut. Kjørte diskopprydding og fant at noen "dvalemodus" filer tok opp 4 gb OKey, har det bedret seg da? sjekket diskplass nå. Frigjorde faktisk 24 gb. Den skriver fortsatt ofte og mye til den restore mappa, men maskinen er nå stabil, og ytelsen er jeg rimelig happy med. Tror nok jeg skal gi meg selv et par uker å lære VISTA....eller mer om det ihvertfall. Takker for alle råd og innspill. Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 OKey, var bra det da=) Kjekt å høre^^ Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Da kan det se ut som om ting har gått seg litt til.Virker som om disken(e) har kjørt noe index/defrag greier. Nå er den ivhertfall normal og Vista funker veldig bra. Begynner nesten å se lyst på det. Hvordan skrudde du av denne? Finner ikke hvor det står innstilt, sliter også med mye disk aktivitet. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Da kan det se ut som om ting har gått seg litt til.Virker som om disken(e) har kjørt noe index/defrag greier. Nå er den ivhertfall normal og Vista funker veldig bra. Begynner nesten å se lyst på det. Hvordan skrudde du av denne? Finner ikke hvor det står innstilt, sliter også med mye disk aktivitet. Høyreklikk på disken og velg verktøy. Ser at min maskin fortsatt kan bruke 5 minutter av og til på å skrive til system info fila som har med restorepoints å gjøre. Skulle ønske det gikk ann og slå av det. Plutselig har den brukt et par gb. I tillegg er det sykt irriterende med den disken som går "av skaftet". Lenke til kommentar
ZephyroX Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Da kan det se ut som om ting har gått seg litt til.Virker som om disken(e) har kjørt noe index/defrag greier. Nå er den ivhertfall normal og Vista funker veldig bra. Begynner nesten å se lyst på det. Hvordan skrudde du av denne? Finner ikke hvor det står innstilt, sliter også med mye disk aktivitet. Høyreklikk på disken og velg verktøy. Ser at min maskin fortsatt kan bruke 5 minutter av og til på å skrive til system info fila som har med restorepoints å gjøre. Skulle ønske det gikk ann og slå av det. Plutselig har den brukt et par gb. I tillegg er det sykt irriterende med den disken som går "av skaftet". du kan slå av restore points ved å gå til kontroll panel --> system --> system protection og ta bort krysset på diskene du ikke vil ha restore points til. (kan også bare høyreklikke på "min datamaskin" og velge egenskaper der for å komme til system) Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Takker. Det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå