Rawen Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Plages med å komme inn på siden min på start.no. Sier at siden ikke finnes, men jeg finner da den når jeg taster inn adressen i IE... Jeg er lei,så jeg ønsker ny hjemmesideplass. Hvor får du stor plass, god hastighet og støtte for frontpage server extensions? Anybody??? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg er fornøyd med start.no... Når er det du ikke finner siden sier du? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Vet noen hvordan .tk er ? Koster den noe? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 .tk er gratis..men bare domene. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Du får ikke lagt noe ut på .tk, du får bare en url som du kan bruke til en side du allerede har. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Trenger gratis serverplass i Norge til avataren min. Er start.no beste alternativ der også? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 vi er jo noen personer som har sagt oss frivillig til å hoste avatarene til folk, men start er ok til det formålet, de har hatt litt nedetid virker det som, du kan jo prøve geocities.com Lenke til kommentar
qdos Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 vi er jo noen personer som har sagt oss frivillig til å hoste avatarene til folk, men start er ok til det formålet, de har hatt litt nedetid virker det som, du kan jo prøve geocities.com Har hatt den på bravenet sine sider, men de tillater ikke linking til bilder fra eksterne sider. Fryker at geocities har samme innstilling... Hvordan går jeg frem for å få en veldedig organisasjon til å hoste mine 2KB ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 er snill i dag så du kan jo ta og maile den til meg så kan jeg alltids hive den opp på serveren min...bruker den ikke noe serlig uansett. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg er fornøyd med start.no's oppetid Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 alle i klassen skulle registrere seg der for noe greier, jeg slapp unna men alle de andre har nesten ikke gjort noe annet enn å klage... Lenke til kommentar
qdos Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 er snill i dag så du kan jo ta og maile den til meg så kan jeg alltids hive den opp på serveren min...bruker den ikke noe serlig uansett. [email protected] Sendt Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Får vel slenge meg på her jeg.. Noen som tilbyr mer enn 20mb som home.no har? Må være ftp tilgang, og ikke blokkering av filtyper.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 tror ikke du får mer gratis i dag nei...du kan jo prøve å se på www.gjerrigknark.no Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Får vel slenge meg på her jeg.. Noen som tilbyr mer enn 20mb som home.no har? Må være ftp tilgang, og ikke blokkering av filtyper.. Bare en liten presisering: På start.no får du home.no.net. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 www.host.sk de har 2 100mbit ledninger delt på ca 1000 brukere, men det er limits der så noen ganger må man vente før man får registrere seg helt til noen er kastet ut/sagt opp... man får 50mb som man kan bruke til hva man vil det er ikke adds der det er ikke trafikk limit det er mulighet som: legge til brukere som får access`ert siden banne iper +mer *reklamere* ftp sql cgi og alle de avanserte greiene )) sjekk anders.host.sk Lenke til kommentar
R|w1 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Vil absolutt anbefale Lycos. Der får du 50 mb med støtte for PHP og MySQL. Reklamebanner på toppen, men det tåler dere vel :wink: www.tripod.lycos.co.uk Lenke til kommentar
H2H Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Vis du misliker synlig reklame kan du prøve www.coolfreepages.com Reklamen på denne siden er en pop-under! I tillegg får du me alle godsakene slik som Mysql PhP og FtP... 50 MB /*-H2H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå