auzzie Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Dette objektivet har ikke noen feste mulighet for å feste det til stativ. Men jeg synes det er steike tungt og redd for å skade kameraet dersom jeg bruker det på full macro og kun har kameraet festet til stativet. What to do? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du trenger ikke å bekymre deg. Selv om det veier en del; så er det ikke tungt sammenlignet med resten av klassen. Tom Lenke til kommentar
auzzie Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Takk for svar Vet at det ikke er tungt i forhold til virkelig gode og dyre objektiver. Er bare litt redd for at det skal være tungt nok til å skade kameraet mitt? Men du tror ikke det altså? Endret 12. desember 2007 av auzzie Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Neida; speilreflekskameraene er bygd til å tåle såpass. Dette er en av grunnene til at bajonettfatningen på kamerahuset er av metall og festet med mange skruer. Selv om det er mye plast i dagens kamera-hus; så har de et indre skjellet av metall - så du trenger ikke å bekymre deg. Stativfeste på objektiver pleier man ikke å se før man kommer over kiloen. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå