castorxx Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg har akkurat fått nytt SIM-kort i posten fra talkmore, men får selvfølgelig ikke tatt det i bruk pga operatørlåsen. Får bare beskjed om "angi begrensningskode". Er blakk, så vil gjerne få låst opp denne gratis Noen måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Et stk. off topic innlegg slettet. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg har akkurat fått nytt SIM-kort i posten fra talkmore, men får selvfølgelig ikke tatt det i bruk pga operatørlåsen. Får bare beskjed om "angi begrensningskode". Er blakk, så vil gjerne få låst opp denne gratis Noen måte å gjøre det på? Ta kontakt med operatøren den er låst til, så finner du det ut. Du kan ikke få både i pose og i sekk, så hvis du bevisst har kjøpt den låst, bør du innfinne deg med at det koster å få låst den opp før det er gått 12 måneder. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 www.unlockshop.no Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) På forumet til unlock.no er det noen som har en slik generator til å beregne låsekoden til de mobilene. Det finnes vel generatorer på nett også. Jeg vet ihvertfall at det finnes en gratis på unlock.no. Edit: Eller så kan du ta kontakt med operatør. Endret 12. desember 2007 av KVTL Lenke til kommentar
castorxx Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 På forumet til unlock.no er det noen som har en slik generator til å beregne låsekoden til de mobilene. Det finnes vel generatorer på nett også. Jeg vet ihvertfall at det finnes en gratis på unlock.no. Edit: Eller så kan du ta kontakt med operatør. Jøss, nå er det fikset. På unlock.no kostet det bare 50kr, mot telenor som skal ha 600,- Ikke verst, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå