auzzie Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Søkte litt på nett etter fotokurs for nybegynnere i Oslo-området og fant denne siden. Synes neste det høres litt for godt ut til å være sant med gratis kurs... og det er veldig lite info på siden deres. Lurer derfor på om noen har tatt et slikt kurs? Fikk du noe utbytte? Er det noen hake ved det? Tar gjerne i mot tips om korte kurs i Oslo-området de første to ukene i januar. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Dette har vi "testet" tidligere: http://www.akam.no/artikkel/digitalkamera/...begynnere/36066 Lenke til kommentar
auzzie Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Takk for svar! Helt ny her jeg og vet ikke helt hvordan jeg finner frem enda. Lenke til kommentar
auzzie Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Dette har vi "testet" tidligere: http://www.akam.no/artikkel/digitalkamera/...begynnere/36066 Kunne godt tenke meg å lære mer om eksponering osv, men vet ikke helt om det blir dekket av kurset? Det andre som er nevnt i testen klarer jeg greit. Nedenfor finner du en liten liste over noe som ble gjennomgått på kurset: En innføring i digitalkameraet. (Innsetting av batteri, minnekort, gjennomgang av menyer o.l) Bruk av digitalkameraet. (Blits, manuelle og automatiske funksjoner) Backup, deling og utskrift av bilder gjennom nettsystemet Photomax. Takk for linken. Noen nybegynnere som har prøvd? Eller noen som evnt kan anbefale et annet kurs? Endret 12. desember 2007 av auzzie Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Ut i fra slik som kurset blir beskrevet i den artikkel, og på bakgrunn av det som blir nevnt i diskusjonstråden knyttet opp mot artikkelen så ser det ikke ut til at de vil gå så mye inn på eksponering og den slags. Da måtte du vel ha tatt ett mer avansert kurs, noe som antageligvis koster penger. Videre ser det ut til at Photomax er en fin ting å holde seg unna mtp at de krever rettighetene til dine bilder når du benytter deg av deres tjenester. Jeg tror du kan komme liksågodt ut om ikke bedre ved å kjøpe deg en bok, ala Digital fotografi i praksis av Magnar Fjørtoft, evt ta kontakt med en lokal fotoklubb og høre om de har et nybegynnerkurs. Mvh, Beej80 Endret 12. desember 2007 av Beej80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå