arlion Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) heisann, har hatt en Wii i et år nå og er stor fornøyd, men stusser over en liten ting, når den er avslått (lyser et gult lys på maskinen) er det normalt at den skal avgi varme? den er ikke ekstremt varm, men den er ikke kald heller, er dette en indikasjon at den er i standby modus? tenkte litt i forhold til internett mulighetene til konsollen, at det betyr at den er i standby og laster ned updates etc automatisk. ble litt overasket da den var varm, så ville høre om dette var normalt, eller om denne kjære konsollen blir den første jeg noensinne har hatt problemer med i mine 15 år som konsoll gamer. takker for alle svar! Endret 12. desember 2007 av arlion Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ja nå star den i Wii Connect 24 modus, som gjør at du kan motta meldinger heile døgnet rundt. Den vil da vere litt varmere enn om den står i vanlig stanby modus. Du kan deaktivere denne moduser inne i Wii options. Lenke til kommentar
arlion Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 ah tusen takk, regnet vel egentlig med at det var noe slikt :-) takk skal du ha. og score til min flaks med null problemer med konsoller! kjøpte 360 på release dagen, ikke et problem, nada zip siltch nothing, samme med alle konsoller, kan vel si meg heldig :-) ok merker denne løst da. igjen takk Mala. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvis man skrur av WiiConnect24, får man bare meldingene når man skrur på konsollen, eller får man ikke meldinger i det hele tatt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Man får meldingene når man slår på konsollen. Har man wii connect 24 aktivert vil konsollen lyse blått rundt dvd-drevet når man har fåt meld eller når nye fwoppdateringer er tilgjengelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå