Gå til innhold

Innrømmelse: Jeg plukker ikke opp hundedritten.


  

151 stemmer

  1. 1. Plukker du opp etter hunden? (NB. KUN for hundeeiere)

    • Ja, alltid
      37
    • 50-100% av gangene
      35
    • 0-50% av gangene
      27
    • Plukker aldri opp
      52


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:scared: hhh. Er jeg ikke god i hode fordi jeg ikke tar opp driten til bikkja? :cry: buuhuu. Det fins mange ting å ikke være god i hue for, men viss alle som ikke gjør det ikke er god i hue, så det er ganske mange freaks der ute ass :)

 

og simen1: du skriver det er mitt ansvar som hundeeier å ta opp driten, det er det faen ikke, det har ingenting med mitt ansvar ovenfor bikkja å gjøre.

om det er mitt ansvar som turgåer er en helt annen sak.

 

Jeg hadde sikkert sparket det vekk eller noe viss hu dreit mitt i stien, men jeg gidder faen ikke stå å grave i grøfta fordi de er 99,99 % sjangs for at en unge vil springe der, og viss den ungen vil gå der er det igjen 99,99 % sjangs for at den faktisk vil trå i driten.

Så jeg kommer nok dessverre til å fortsette å tenke på meg selv og miljøet med å ikke gjøre det :)

sorry ass. jeg innrømmer det hvertfall, vedder på det er maaange som gjør akkurat det samme men som ikke innrømmer det :) men det forstår jeg siden enkelte folk reagerer på det som om det var liv og død det var snakk om

Lenke til kommentar
:scared: hhh. Er jeg ikke god i hode fordi jeg ikke tar opp driten til bikkja? :cry: buuhuu. Det fins mange ting å ikke være god i hue for, men viss alle som ikke gjør det ikke er god i hue, så det er ganske mange freaks der ute ass :)

 

og simen1: du skriver det er mitt ansvar som hundeeier å ta opp driten, det er det faen ikke, det har ingenting med mitt ansvar ovenfor bikkja å gjøre.

om det er mitt ansvar som turgåer er en helt annen sak.

 

Er du riktig klok? Veit ikke om du kan norsk, men når du er "hundeeier" da er det DITT ANSVAR. Det er poenget med ord "hundeeier"

Lenke til kommentar

Schnell: Hvis alle hunde-eiere hadde tenkt som deg hadde veier og gangstier vært fulle av dritt, skjerp deg!

 

DU eier hunden, hunden er DITT ansvar. Hvis hunden driter, så er det DU som skal fjerne den, og ikke de uskyldige forbipasserende. END OF STORY.

 

Hvis du ikke takler dette ansvaret anbefaler jeg deg å overlate hundehold til noen som kan, beklager; men sånn er det bare.

Endret av IQ
Lenke til kommentar
Er du riktig klok? Veit ikke om du kan norsk, men når du er "hundeeier" da er det DITT ANSVAR. Det er poenget med ord "hundeeier"

 

Hvem sitt ansvar mener du da det er?

 

omg........... du bare går rundt ditt eget utsagn. å plukke opp driten til hunden har ingen ting med mitt ansvar ovenfor hunden å gjøre, det er mitt ansvar som turgåer å ta opp driten. men som sagt så driter jeg bokstavelig talt i det, siden jeg synes det bare er naturlig med litt dritt. desstuen driter bare bikkja mi på gresset og ikke stien. :)

 

Schnell: Hvis alle hunde-eiere hadde tenkt som deg hadde veier og gangstier vært fulle av dritt, skjerp deg!

 

DU eier hunden, hunden er DITT ansvar. Hvis hunden driter, så er det DU som skal fjerne den, og ikke de uskyldige forbipasserende. END OF STORY.

 

Hvis du ikke takler dette ansvaret anbefaler jeg deg å overlate hundehold til noen som kan, beklager; men sånn er det bare.

nei det er ikke bare sånn. det er ingen som trenger å fjerne det, det råtner bort. :) så slipper jeg å drasse på drit en hel jævla tur.

 

Og faktisk så tror jeg ikke at alle de andre hundeiierene er så uskyldige, de tør bare ikke si at de heller ikke tar opp driten siden alle ikke-hundeeiere klikker

Lenke til kommentar
Hvem sitt ansvar mener du da det er?

omg........... du bare går rundt ditt eget utsagn. å plukke opp driten til hunden har ingen ting med mitt ansvar ovenfor hunden å gjøre, det er mitt ansvar som turgåer å ta opp driten. men som sagt så driter jeg bokstavelig talt i det, siden jeg synes det bare er naturlig med litt dritt. desstuen driter bare bikkja mi på gresset og ikke stien. :)

Jeg mener bestemt det er ditt ansvar som hundeeier. Turgåere har ikke noe generelt ansvar for å plukke opp hundedritt. Det er (f.eks turgående) hundeeiere som har ansvar for å plukke opp hundedritten.

 

Men for å spørre igjen siden du tydeligvis er uenig og ikke svarte: Hvem mener du har ansvaret for å fjerne hundedritten etter bikkja di?

Lenke til kommentar

ja da får jeg svare igje litt tydelig:

det er bikkja mi sitt ansvar å ikke drite på stien, viss hu driter på stien, sparker jeg det vekk ut i grøfta ellerno, men jeg gidder ikke gå å bære på det. Så egentlig synes jeg som sagt ikke det er noen sitt ansvar siden jeg synes det er greit den råtner bort i naturen :)

Lenke til kommentar
ja da får jeg svare igje litt tydelig:

det er bikkja mi sitt ansvar å ikke drite på stien, viss hu driter på stien, sparker jeg det vekk ut i grøfta ellerno, men jeg gidder ikke gå å bære på det. Så egentlig synes jeg som sagt ikke det er noen sitt ansvar siden jeg synes det er greit den råtner bort i naturen :)

 

Åffer eier du i hele tatt en hund? En inkomptent som deg, utrolig.

Lenke til kommentar
det er bikkja mi sitt ansvar å ikke drite på stien, <..>

På samme måte som at det er babyers ansvar å skifte sine egne bleier?

 

Hvorfor gir du egentlig hunden mat? Bør den ikke være ansvarlig for å skaffe sånt selv?

Du er jo bare "kompisen" til bikkja og har ikke noe ansvar for dens liv og handlinger. Enig?

Lenke til kommentar
ja da får jeg svare igje litt tydelig:

det er bikkja mi sitt ansvar å ikke drite på stien, viss hu driter på stien, sparker jeg det vekk ut i grøfta ellerno, men jeg gidder ikke gå å bære på det. Så egentlig synes jeg som sagt ikke det er noen sitt ansvar siden jeg synes det er greit den råtner bort i naturen :)

 

Åffer eier du i hele tatt en hund? En inkomptent som deg, utrolig.

kan jeg bare spørre deg, og alle andre som skriver det, jeg har enda ikke fått noe ordentlig svar, men hvorfor gjør det at jeg ikke tar opp driten til bikkja meg ti¨l "en idiot". eller "inkompetent", eller "ikke verdig til å ha hund" og mange andre ting som har blitt skrivd. Det er jo faen ikke hunden det går utover!

 

En ting jeg lurer på i den sammenhengen(kanskje ikke aktuelt for alle) Men hester som driter midt i veien, har ikke eieren for den ansvar for det samme? Har irritert meg smått noen ganger.

jo de burde jo det, viss ikke blir kanskje de også stemplet som dyremishandlere :(

 

 

det er bikkja mi sitt ansvar å ikke drite på stien, <..>

På samme måte som at det er babyers ansvar å skifte sine egne bleier?

 

Hvorfor gir du egentlig hunden mat? Bør den ikke være ansvarlig for å skaffe sånt selv?

Du er jo bare "kompisen" til bikkja og har ikke noe ansvar for dens liv og handlinger. Enig?

ja sant, for hele poenget mitt blir ikke fucket opp når du bare tar ett utsnitt av det jeg skrev helt ut av sammenhengen.

Jeg har ansvaret for bikkja mi ja, og gi den mat og gå tur med den og alt det, men at det har ingenting med mitt ansvar over bikkja å gjøre at jeg ikke tar opp driten!!!! og jeg mener ikke det er hennes "ansvar" å gjøre det, det har bare blitt en vanesak og det er hu som gjør det.

Endret av Schnell
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hvis han da kvitter seg med loppesirkuset, og heller anskaffer en katt. Må han da plukke opp dritten etter pusen?

:)

Puser har små driter :p

 

Hehe, ja de er så nusselige så. :!:

 

Forundres over at normene ikke er de samme for katteeiere?

På den annen side så sparer latsabben miljøet ved å ikke bruke plast. Så helt på trynet er han kanskje ikke ...?

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...