Gå til innhold

Innrømmelse: Jeg plukker ikke opp hundedritten.

151 stemmer

1. 1. Plukker du opp etter hunden? (NB. KUN for hundeeiere)

• Ja, alltid
      37
    • 50-100% av gangene
      35
    • 0-50% av gangene
      27
    • Plukker aldri opp
      52

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det var det jeg tenkte. Tror ikke polon er så sprek at du kunne ha fått med deg det. ;)

Nei da måtte jeg nok ha dratt brekk ja . Dessuten er polon min så kjip på føret vi har nå at jeg ikke kommer meg opp innkjørselen vår engang. Godt med bil alikevel da, slippe å være avhengi av andre :)

Jeg glemte pose igjen i dag jeg da... Heldigvis bærsja Geisha i grøfta på/i/rundt kringsjå

Lenke til kommentar
En gang bæsja bikkja mi midt på torget i Molde. Det var sol og utepilsvær og jeg hadde glemt pose. Vi måtte inn på en butikk og spørre pent om å få en slik liten pose som vi plukket opp med. Herregud så flaut det var.

Bikkja mi satt seg en gang ned og gjorde fra seg midt i målet på fotballbanen her. Jeg hadde selvfølgelig glemt pose... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Fææn så mange som ikke plukker opp a? Var på Ikea og kjøpte 10 ruller med poser jeg, så har en rull i hver jakke, en rull rett på innersiden av ytterdøra, en i bilen osv. Har fremdeles til gode å ikke plukke opp etter kjøtern.

Virker som om at halve moroa med å inneha et "loppesirkus", er å få plukke opp bæsjen etter det ... :p

Lenke til kommentar
Fææn så mange som ikke plukker opp a? Var på Ikea og kjøpte 10 ruller med poser jeg, så har en rull i hver jakke, en rull rett på innersiden av ytterdøra, en i bilen osv. Har fremdeles til gode å ikke plukke opp etter kjøtern.

Virker som om at halve moroa med å inneha et "loppesirkus", er å få plukke opp bæsjen etter det ... :p

Ikke så mye moro som et nødvendig onde antar jeg. ;) Men er nok mange som har tatt til seg ett "loppesirkus" og trodd at det ryddet opp etter seg selv, luftet seg selv, gikk og vaksinerte seg selv, kjøpte sin egen mat, besøkte porselensskålen når naturen kalte, trakk ned etter seg osv.

Folk med hund som ikke skjønte at de måtte plukke opp etter bikkja har tråkket feil ett sted. Ofte innebar det "tråkket" å ringe en hundeoppdretter er jeg redd. Jeg unner dem intet mindre enn å tråkke i det de egentlig burde hatt i en pose.

Når det er sagt langer jeg ikke ut mot de som ikke løper etter hundene i hundegården/hagen og drar til seg kabelen før den har forlatt bikkja eller som er i skogen og lar bikkja slippe en ruke i ny og ne uten å plukke den opp. Det er de som drar med seg bikkja på gangstier, fortau og veier i boligstrøk o.l. og som konsekvent lar rukene ligge igjen som burde tatt seg en IQ-pille. En ting er å glemme pose en gang. En annen ting er å bestemme seg på forhånd for at man aldri i livet skal plukke opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...