Gå til innhold

Innrømmelse: Jeg plukker ikke opp hundedritten.

151 stemmer

1. 1. Plukker du opp etter hunden? (NB. KUN for hundeeiere)

• Ja, alltid
      37
    • 50-100% av gangene
      35
    • 0-50% av gangene
      27
    • Plukker aldri opp
      52

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud, krangle om detta x)

Dritten blir til jord uansett, men bor man MIDT i byen, så skjønner jeg at folk reagerer hvis du ikke tar opp dritten etter bikkja. Men og bli kalt UANSVARLIG, og man burde ikke ha bikkje pga man ikke tar opp dritten ? Patetisk sier jeg!

Jeg har ALDRI plukka opp en liten bæsj etter mine hunder, bæsj råtner ! De som har problemer med det, er folk som ikke har hunder !

Værfall MIN mening :D

Det er ikke patetisk. For å ta opp hundedritten er ditt ansvar!

Lenke til kommentar
Ehm, nei !? Dritt råtner! Skjønner ikke greia med og plukke det opp for og legge det i en pose som bruker LANG LANG tid på og råtne etc!

Det er riktig at posene ikke råtner på en stund, men de skal kastes i søpla. Men jeg er enig i at det er bedre å la bæsjen ligge enn å putte det i en pose og la posen ligge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

La bæsjen ligge der. Ifølge avstemningen er det flere som gir faen i hele bæsjen, og rett og slett lar den ligge. Helt greit for så vidt. Og nei, jeg har ikke hund, og kunne ikke brydd meg mindre om en bæsjeklump i veikanten eller lignende. På trappen foran huset er en annen sak, men det har så og si aldri skjedd. :)

Jeg skjønner godt at hundeeiere ikke gidder å ta i bæsjen, for så å putte den i lomma. Bæsj er fullstendig naturlig og går i ett med naturen. ;)

Lenke til kommentar

Nå finnes det bæsjeposer som folk tar opp hunden med! Den kastes i boss..

Jeg tar ALLTID opp bæsjen når hunden min går på do i veien (der det ferdes folk). Utrolig tabbe å ikke ta opp når hunden setter seg ned å driter i veien, foran folk !! Har kjeftet på mange som lar være å plukke opp driten etter bikkja.

Bæsjer han i skogen derimot tar jeg ikke opp.

Lenke til kommentar
Nå finnes det bæsjeposer som folk tar opp hunden med!

Ja fysj, når skal dette dyreplageriet ende...

Argumentet med at bæsj er naturlig og råtner vekk gjelder jo bare når det ikke kommer på skoa/klærne/++. For når man tråkker oppi en haug har man plutselig et akutt problem som må løses raskere enn naturen fikser selv. Og når bæsjen ligger der på fortauet er det jo nettopp en viss sannsynlighet for at noen kommer borti det.

Lenke til kommentar
En putter det jo ikke i lomma, gah.

Dessuten er det mange som ikke har hund som stemmer, noe jeg syns er feil.

Det er sikkert ikke bare-bare for deg å plukke opp etter Mona, så stor som hun er :p

Min er så liten heldigvis , og jeg plukker alltid opp etter henne dersom hun bærsjer der folk ferdes. Om vi er og går tur i marka og hun bæsjer langt unna stien bryr jeg meg ikke med å plukke opp.

Det styggeste jeg ser er hundedritt på fortauene. (For ikke å snakke om hestemøkk, men det er en helt annen diskusjon)

Lenke til kommentar

i dag tok jeg opp min første hundedrit på mange år. :(

jeg er skuffa over meg selv, fatter ikke hvorfor jeg gjor det. jeg bare fikk en tvangstanke som sa at viss jeg ikke tok det opp så kom noen til å drepe hunden min :( Så jeg måtte.

dt ødela hele turen!! Aldri mer ass! neste gang skal jeg stå i tvangstankene, og ikke plukke det opp uansett hva tankene sier til meg!

Lenke til kommentar
i dag tok jeg opp min første hundedrit på mange år. :(

jeg er skuffa over meg selv, fatter ikke hvorfor jeg gjor det. jeg bare fikk en tvangstanke som sa at viss jeg ikke tok det opp så kom noen til å drepe hunden min :( Så jeg måtte.

dt ødela hele turen!! Aldri mer ass! neste gang skal jeg stå i tvangstankene, og ikke plukke det opp uansett hva tankene sier til meg!

Utrolig meningsløst og dumt innlegg...

Jeg plukker opp etter hundene mine om de gjør fra seg langs veier, stier, grøftekanter og i skogen. Med mindre de har klatret opp i et tre eller gjemt seg i en busk hvor jeg ikke har tilgang plukker jeg opp, og hiver det nærmeste søppelkasse. Det er egoistisk og dårlig gjort ovenfor andre mennesker, og ikke plukke opp etter hunden sin når det gjør fra seg der mennesker ferdes.

:innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...