Gå til innhold

Innrømmelse: Jeg plukker ikke opp hundedritten.


  

151 stemmer

  1. 1. Plukker du opp etter hunden? (NB. KUN for hundeeiere)

    • Ja, alltid
      37
    • 50-100% av gangene
      35
    • 0-50% av gangene
      27
    • Plukker aldri opp
      52


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neste er at hundelort er naturlig. lukter ikke, er ikke ekkelt å få på klærne og er lett og vaske av samtidig som det er direkte kvalmende å gå rundt med i lomma og ødelegger hele turen.

Altså det er ingen problemer om noen skulle få klær eller sko tilgriset men en tett pose med ingrediensene i lomme er helt forferdelig.

ja??? og var det noke poeng ?? du gjentek jo berre mine meiniinger

 

Det er jo det som er selvmotsigelsen.

Du burde i såfal være så ærlig at du innrømmer at det faktisk er ille med tilgrisete klær ettersom du ikke hærer det i lomma ei stund i tett pose.

Noe annet ville være absurd.

Føler at Schnell argumenterer med uærlige argumenter. :realmad:

Se jeg kan også bruke sint smilyen.

Lenke til kommentar

jeg også skjønner ikke vitsen med og plukke opp noe som ikke ser digg ut og lukter vondt.

Bikja driter jo uannsett nedi en skråning, som er umlig for meg og komme til.

 

Desuten, når det er så kaldt ute, hvorfor skal jeg stresse med og få av meg hansker, få opp en pose, osv. ? Får jo frostskader på henda jo...

 

Nei vet du hva...

 

Og hester, nesten overalt hvor jeg går tur, ligger det svære hauger med hestemøkk mitt i gangveien, hvorfor går ikke dem rundt med pose?

 

Verden er et rart sted...

Lenke til kommentar
Jeg undrer meg over aggresjonen som Schnell vekker hos noen ved å ikke følge det som er vanlig. Vræl :ohmy: Skrik! :wallbash: Hei, gutter. Her er det en villfaren Laks som faktisk svømmer med strømmen ...!? Kom så dreper vi avvikeren :new_woot:

 

:whistle:

som eg skulle sagt det sjølve!!!!!!! :new_woot:

 

Også bruker vi argumenter som politiloven $5 og hundeloven.

Det er sikkert ikke gyldige argumenter etter ditt syn. :whistle:

Mari på dyresonen.no hadde sikkert også bare dumme argumenter .

jao då ho hadde eit heilt greie argument ho men eg synes mine er betre!!!

Lenke til kommentar

Eier, eller den som er ansvarlig for hund, plikter straks å fjerne ekskrementer som hunden etterlater seg i tettbygd strøk, i friområder innenfor tettbygd strøk og ellers der allmennheten ferdes. Poser med ekskrementer skal ikke kastes i naturen.

Disse vedtektene er basert på lov om hundehold.

 

Er det rart vi har lyst til å diskutere mot de som ikke følger loven? Er nesten som å si at en tyv ikke skal straffes fordi han svømmer mot strømmen, og gjør ting andre egentlig ikke ville gjort. Er det det du mener?

Lenke til kommentar
Eier, eller den som er ansvarlig for hund, plikter straks å fjerne ekskrementer som hunden etterlater seg i tettbygd strøk, i friområder innenfor tettbygd strøk og ellers der allmennheten ferdes. Poser med ekskrementer skal ikke kastes i naturen.

Disse vedtektene er basert på lov om hundehold.

 

Er det rart vi har lyst til å diskutere mot de som ikke følger loven? Er nesten som å si at en tyv ikke skal straffes fordi han svømmer mot strømmen, og gjør ting andre egentlig ikke ville gjort. Er det det du mener?

så du følger allti loven du? du er enig i alt den bedritne loven sier? :realmad:

 

Hvem er det som svømmer med strømmen med sine 7,29% stemmer for at de aldri plukker opp?

kva faen?!!? kor fekk du det talet frå

 

Så klart er jeg enig i loven om hundehold!

Lenke til kommentar
dyresonen. følger du i det hele med på denne debatten eller bare svarer du usaklig og gjentar allerede drepte argumenter?

ja herr perfekt jeg følger i det hele tatt den debatten, og jeg svarer saklig på alt. kan du kanskje nevne ett innlegg jeg har skrevet som ikke handler om hundedrit? hææhææ?? nei jeg tror ikke det, så faen ikke kom her å si jeg ikke svarer saklig!!

og "allerede drepte argument"?1 eg syns ikkje dykk har drept noken av mine argument nesten!

Frøken. Jeg er jente.

Og definisjonen på å drepe et argument er ikke din oppfatning av argumentet, vi har kommet med loveksempler, ren folkeskikk og hele pakken. Selv om du holder deg rundt hundedritt vil jeg si det er usaklig å kalle oss løgnere :)

Lenke til kommentar
Såre enkelt: Alle dine motstandere er snille Lakser, som oppfører seg som riktige Lakser og svømmer mot strømmen, altså vannstrømmen. Du derimot, kjære Schnell har funnet ut at det er hyggeligere, og mindre energikrevende å svømme med strømmen. Her blir jo så klart alle de utmattede Laksene skikkelig forbannet, fordi det grenser til majestetsfornærmelse at du vet det, men faen ikke er vilig til å endre kursen.

 

Capice?

:)

jao

 

jeg har ett spørsmål til dere lakser som svømmer mot strømmen: Tror dere kanskje dere er kule fordi dere svømmer mot strømmen, og at dere kommer til å få masse muskler? hmm??

 

Da skriver du gjerne at det er den ene loven du er imot, istedet får å si at du er imot alt.

 

Hvorfor kan du ikke i det minste bare plukke opp dritten, knyte igjen og legge den bak en busk eller noe, så folk ikke trenger å tråkke i dritten i det minste?

eg sparkar det til sides i grøfta har eg sagt 50 gonger, så viss noken går der så er ikkje det mitt problem! og det er mange andre lover eg er uenig i og, men det trur eg ikkje me tek her

 

Prøvde å telle hvor mange ganger Schnell har sagt "faen", men gikk ut av tellingen. :fun:

ops :blush: sorry det er ein uvane eg har når eg diskuter :( jobber med det

Lenke til kommentar
Det er ikke folkeskikk å gi faen i omgivelsene for egne egoistiske tanker. :)

Jeg sier ikke at jeg skal tvinge deg til å ha folkeskikk, men for himmelens skyld, innrøm det i det minste.

omg..... eg sparkar det jo til sides viss det er midt i veien!!! det er vel folkeskikk herregud eg gjer ikkej det for mi eiga del. det er bare itt eksmepel alså

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg tar meg ofte turer ute i vår besudlede natur, og har dere skulle sett? Her ligger det både dritt, kongler, råtne sopper osv. Hvem har ansvaret for disse avvikene? Og vet dere hva? Jeg ville ikke hatt det på andre måter.

 

;)

Lenke til kommentar
Jeg tar meg ofte turer ute i vår besudlede natur, og har dere skulle sett? Her ligger det både dritt, kongler, råtne sopper osv. Hvem har ansvaret for disse avvikene? Og vet dere hva? Jeg ville ikke hatt det på andre måter.

 

;)

Tror du misforstår. Her snakkes det om bikkjemøkk, verken kongler eller sopp. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...