mcgroven Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Renomerte Time Magazine har kåret årets ti beste spill. Gjett hvem som kom på topp. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Må nesten si meg enig i det. Halo 3 er det beste kjøpet jeg har gjort på.. veldig, veldig lenge og det kommer til å holde koken i multiplayer i flere år fremover! Er også enig i andreplassen. "Still Alive" er grunn nok alene for at Orange Box kom så høyt! Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Gamer.no kommer for øvrig med sitt tilbakeblikk på året som gikk i starten av januar. Da håper og tror jeg Gamer.no er litt mer reflekterte i sitt tilbakeblikk enn Time. Lenke til kommentar
hagenisse Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Synes fps-spill ofte er altfor sterkt representert på slike lister. Halo 3 er middelmådigheten selv. Bioshock var spennende en stund, men selve spillet er jo repetivt, standard og kjedelig. Call of duty 4 glimtet tidvis med geniale oppdrag, men er for kort og for scripted til å virkelig bli bra. Multiplayer i cod4 og halo3 imponerer heller ikke - grenadespam og løpe rundt som hodeløse kyllinger har vi sett før.. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Mario på fjerde og Bioshock på femte :!: Dette var jeg langt fra enig i ihvertfall. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Time bør holde seg til det de kan. Carl Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Det er jo ingen tvil om at det oppstår store uenigheter rundt "beste spill"-lister. Hvor vidt et spiller bra eller ikke er jo en noe subjektiv sak. Og det spillet en synes er kjempe bra kan en annen synes er middels. Jeg må jo ærlig talt si at jeg ikke kan forstå hvordan noen skulle kåre Halo 3 til årets beste spill. Riktig nok har jeg kun spilt Multi-player beta. Men for meg virket det som om Halo 3 stort sett var Halo 2 med oppgradert grafikk, noen nye våpen/kjørtøy og en ekstra multiplayer-mode eller to. Selv mener jeg det finnes sterkere kandidater til årets spill. Men skal ikke mase for mye om dette her. En liste er nå en liste og ingenting annet. Det er ikke en fasit på hvilke spill som best, men hva et fåtall mennesker, eller en jounalist synes. Det er fullt lovlig og ikke minst mulig å være uneig. Folk kan lage sine egne lister og alt her er mulig. Forøvrig synes jeg det er litt morsomt at alle spillene på listen er overhypede, svært markedsførte blockbustere. Tror kanskje det finnes spill som ikke er så markedsførte som sikkert kunne ha målt seg med spillene på listen. Endret 12. desember 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det er jo ingen tvil om at det oppstår store uenigheter rundt "beste spill"-lister. Hvor vidt et spiller bra eller ikke er jo en noe subjektiv sak. Og det spillet en synes er kjempe bra kan en annen synes er middels. Jeg må jo ærlig talt si at jeg ikke kan forstå hvordan noen skulle kåre Halo 3 til årets beste spill. Riktig nok har jeg kun spilt Multi-player beta. Men for meg virket det som om Halo 3 stort sett var Halo 2 med oppgradert grafikk, noen nye våpen/kjørtøy og en ekstra multiplayer-mode eller to. Selv mener jeg det finnes sterkere kandidater til årets spill. Men skal ikke mase for mye om dette her. En liste er nå en liste og ingenting annet. Det er ikke en fasit på hvilke spill som best, men hva et fåtall mennesker, eller en jounalist synes. Det er fullt lovlig og ikke minst mulig å være uneig. Folk kan lage sine egne lister og alt her er mulig. Forøvrig synes jeg det er litt morsomt at alle spillene på listen er overhypede, svært markedsførte blockbustere. Tror kanskje det finnes spill som ikke er så markedsførte som sikkert kunne ha målt seg med spillene på listen. Det mest overhypa spilla av dem alle, Ass Creed er jo ikke på listen Vil ikke si Galaxy eller Bioshock er oppskrytt, elsker begge. Men Halo 3 derimot... Nei den diskusjonen vil jeg ikke starte engang. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Jeg vil påstå at det å kalle Halo 3 for årets beste spill er å overdrive. Synes at det er kommet mange spill i år som går Halo 3 en høy gang. I FPS sjangeren er det jo CoD4. Mario Galaxy er jo og en god kandidat. Og ikke minst Mass Effect, som er en av de desidert beste kandiatene for tittelen som årets beste spill, imo. Det er jo ENORMT mye bedre enn Halo3! Endret 12. desember 2007 av Optimuz Lenke til kommentar
Rage Against My Machine Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg er helt enig med hagenisse. det er svert få fps-spill som har noe serlig grad av dybde i seg, og gameplayet er stortsett d samme. jeg synes det var svært få av disse titlene det var verdt å rope hurra for.. det ser mer ut som ei mest solgt xbox360 liste, med visse unntak. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Synes fps-spill ofte er altfor sterkt representert på slike lister. Halo 3 er middelmådigheten selv. Bioshock var spennende en stund, men selve spillet er jo repetivt, standard og kjedelig. Call of duty 4 glimtet tidvis med geniale oppdrag, men er for kort og for scripted til å virkelig bli bra. Multiplayer i cod4 og halo3 imponerer heller ikke - grenadespam og løpe rundt som hodeløse kyllinger har vi sett før.. Som om jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Når noen kan kåre en samlepakke til årets spill ser ikke jeg noe galt i å gi Halo 2.5 samme tittel... Lenke til kommentar
Thel Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Er også helt enig i at listen var alt for FPS fylt.. Gleder meg til Gamer's oppsummering i januar:) Edit: Tihi.. 1337 inlegg Endret 12. desember 2007 av Matland Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 For min del er det Halo 3 sammen med Mass Effect som har stått for den beste underholdningen i år. Mass Effect høyere opp, Orange Box ut av listen, ellers virker det greit. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 ...Halo 3 er den perfekte kampsimulatoren for hardbarka gamere... WHAT?! Da stikker CoD4 av med seieren i så fall. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hehe, enig i at det var et litt drøyt utsagn av Time Magazine. Halo 3 er langt ifra en kampsimulator. Det nærmeste vi har et kampsimulator-spill på spillmarkedet idag er vel Armed Assault, med Operation Flashpoint på en god andreplass. Red Orchestra er vel også rimelig realistisk om jeg ikke tar helt feil. Men ja, blir drøyt å kalle et scifi arcade actionspill for en kampsimulator. Blir som å kalle de siste Need for Speed-spillene for bilsimulatorer. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Microsoft har sendt en liten sjekk over til Time, ja? fnisknis Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 "Halo 3 er den perfekte kampsimulatoren for hardbarka gamere." De skulle ikke kalle Mariokart 64 for en perfekt racing-simulator også da? Lenke til kommentar
hagenisse Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hm. Jeg ser at Time har kåret den irriterende Rehab-låta til årets beste også. Tydelig at de har et annet forhold til hva som er bra enn jeg har. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Om Bioshock: "Absolutely the best action-role playing game..." Har jeg misforstått noe eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg