Gå til innhold

Reparere Logitech Extreme 3D Pro selv!

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med å reparere Logitech Extreme 3D Pro eller liknende joystick?

Problemet er noen knapper som fungerer 60% ... og høyre-vridning fungerer svært dårlig. Jeg tenkte å åpne stikka og rense den.

Spiller pilot i BF2 med denne, og klarer meg ganske bra slik den er, tar en venstresving i stede for en høyre. Det er verre med muligheten til å slippe flares, afterburner, eller skifte mellom bomber og missiler.

Tok en titt på andre nye stikker, og fant ut at jeg må ha noe som likner på Logitech Extreme 3D Pro, og da var det ikke mye å velge i.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg svarer ofte på mine egne poster, det er dessverre ingen andre som gjør det.

Jeg åpnet joysicken, og fant ut at det var helt ufarlig, og ... dessverre ikke mye å fikse på. Jeg tok meg ikke bryet med å åpne den hvite greia i midten, det viste seg å være vanskelig pga verktøy som måtte evt anvendes på snodig måte. Dessuten er jeg skeptisk til at jeg hadde fått noe effekt ut av fiksing.

Knappene fungerer litt bedre, vridning fungerer helt fint i logitech sin driver konfigureringsting, men fortsatt ikke særlig bra i BF2 ... Jeg har begynt å bruke nye knapper for bomb/missile, flare og etterbrenner. Det fungerer overraskende bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...