daubyj Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Den kommende kinofilmen "I am Legend" blir ikke vist i Kina med det første. Les mer Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jaja, bra det er dem og ikke vi som går glipp av noe. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Så lenge de viser filmen i Europa er jeg glad til. Det er ikke rent irriterende når lovende filmer ikke vises på kino i Europa. Men det er jo opplagt trist at kinserne går glipp av det som kan være gode stortitler. Endret 12. desember 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Så lenge de viser filmen i Europa er jeg glad til. Det er ikke rent irriterende når lovende filmer ikke vises på kino i Europa. Hehe, eller når lovende filmer ikke kommer til Norge i det hele tatt? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Like greit at herr Salthe kommer seg hjem fra Kina da, om de skal begynne å fjerne filmer fra kinoen der borte Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Like greit at herr Salthe kommer seg hjem fra Kina da, om de skal begynne å fjerne filmer fra kinoen der borte Så sant, så sant. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Like greit at herr Salthe kommer seg hjem fra Kina da, om de skal begynne å fjerne filmer fra kinoen der borte Så sant, så sant. Jeg må bare si at jeg er litt usikker på variety som kilde til det kinesiske filmmarkedet. De har tidligere skrevet om slike filmboikotter som jeg ikke har sett noe av. I høst var det en sak om at alle utenlandske filmer, og da særlig blockbustere, skulle fjernes fra kino i en måned, men jeg gikk på IMAX-kino og så 3D-harry potter midt i perioden, null stress... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Skulle ikke forundre meg. Min bror kom nettopp fra Iran og kunne fortelle om en helt annen virkelighet derfra enn hva vestlig media lirte fra seg. Håper du kan skrive en artikkel fra kinooppholdet som er relvant for Kulturos felt Henrik. Hadde vært artig (og informativt) å lese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg