Marvil Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Siden min Samsung D500 har begynt å skrante, vurderer jeg å bytte den ut til fordel for en U700. Begynner egentlig å bli lei av å svi av mye på dyr telefon, så har sett litt brukt, og ser at for rundt 1300 (uten abb) får man en pent brukt (1mnd ca) en. Er dette noe å satse på (telefonen generelt), og hvordan er dette prismessig? Finner det forskjellige versjoner av disse? Vet at det finnes forskjellige farger, men har det kommet utgaver med flere funksjoner enn den utgaven som kom først? Endret 12. desember 2007 av Marvil Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Samboeren min har en U700, den er veldig slarkete i mekanismen, touch knappene funker ikke helt som de skal, jeg ville sett meg om etter en annen samsung om du skal ha det. Evnt en G600, ikke U600 Lenke til kommentar
Helen30 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg har nettopp hatt en U700. Syntes telefonen var helt grei jeg. Ikke noe problemer i det heletatt. Selvfølgelig er jo hele denne touchknappe greia noe man burde prøve i første omgang. Kan være litt vrient. Men alt i alt var det en helt grei telefon (mye unødvendig kritikk - synes jeg da). Har byttet til G600 nå - å jeg jeg trives med den også. Ihht innvendig pakke + kamera liker jeg denne best. Men det er vel egentlig opptil hver enkelt hva de vil ha i en telefon Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Har prøvd U700 litt og syns den virka ganske grei.. Det ble uansett ikke den jeg nevnte i første post, har en teori om at noe ikke helt stemte fra selgers side.. Lenke til kommentar
Ethiriel Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg har nettopp kjøpt meg en samung u700, jeg er stor fornøyd! beste mobilen jeg har hatt Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Alltid sånn første dagene, får jo se åssen touch knappene på din blir om litt og slideren, de jeg kjenner som har den ble bare irritert på mobilen Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 touch knappene på denne var et mareritt...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå