Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ekstra stor apetitt etter nikotin-stop

nets

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sitter her nå og har ikke hat snus eller røyk på en uke eller 2 nå. Jeg kan vel kvalifisere meg selv som en fast bruker av vertfall snus, og så kompanserer jeg med røyk om jeg ikke får mitt daglige nikotin inntak.

Problemet er at etter jeg har sitti oppe sent om natta på pcen (når jeg pleier å snuse) så pleier jeg å få en veldig stor apetitt, selv om jeg egentlig er stappmett, og jeg får veldig lyst på søt drikke og snax (nøtter / potetgull / smågodt) og slikt, og ikke minst melk!, jeg kan sikkert drikke en liter melk eller mer på en 'god' dag. Og det er av den typen - rett ned til kjøleskapet og bare drikk melk! Egentlig alt som jeg syns er digg i mine øyne.

Kan det hende kroppen søker etter en erstatning for den tidligere 'rusen'? For jeg er veldig glad i mat (men ikke så mye jeg blir er blitt overvektig.. enda :p).

Spørsmålet mitt er da om dette er et normalt symptom når man ikke har fått i seg nikotin på en stund, eller er det kansje noe annet?

Endret av nts
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe ja, men jeg har ikke veldig lyst på snus/røyk heller. Er det som er så merkelig, var bare et sug de første dagene, som det alltid er. Og så kommer de merkelige mat vanene. 

Og hvis jeg får i meg nikotin nå igjen så blir det samma mølla om igjen.

Endret av nts
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...