Sewero Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 [ot]funskjon[/ot] Kunne vært en fin liten ting å hatt på forumet Noe lignende spoiler funskjon så hadde de som ikke ville set ot`n ikke sett den og vi som vil kan åpne "taggen". Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Legalisere spam, bare gjemme den? Jeg tror man heller kan bruke PM hvis det er noe. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Ikke spam men litt ot i tråden, som en bi-setning. Ser mange som skriver før off topic [ot]........[/ot] Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Min mening: Jeg tror det bare blir mer jobb for leserne. Jeg leser det som brukeren sier er off-topic, og små digresjoner kan også være litt relevant. Jeg har ikke lyst til å måtte klikke på en spoiler-lignende funksjon hver gang jeg vil lese det. Jeg ser uansett ikke på off-topic i tråder som noe stort problem. Det blir som regel ikke store greier ut av det, og der det tar helt av blir det reaksjoner. Min personlige mening, og ikke som moderator. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 hva med og bare bruke spoiler taggen ?? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Om det er så off-topic at man føler for å skjule off-topicen i tags o.l., så er det vel heller bedre å bare holde seg til retningslinjene og tema? Legalisering av off-topic på denne måten kan jo også være uheldig i enkelte situasjoner. F.eks om man blir veldig engasjert i off-topic-praten i en tråd, så begynner man å skrive lite konstruktive innlegg i tråden bare for å også få lov til å skrive off-topic. Jeg synes reglene for off-topic er gode slik de er i dag. Man unngår å få trådene fullstendig avsporet og forsøplet med irrelevante ting. Og off-topic kan man jo ta andre plasser, f.eks PM/MSN/osv. Og snart får vi jo Forumkaféen og en sosial kategori. Endret 13. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvorfor ikke bare skrive "Off topic: <tekst>". Om OT-BB blir lagt til, burde slike teite saker som "[ironi][/ironi]" også legges til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 ^^What he said. Totalt unødvendige funksjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg