Gå til innhold

[ot] funskjon [/ot]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min mening: Jeg tror det bare blir mer jobb for leserne. Jeg leser det som brukeren sier er off-topic, og små digresjoner kan også være litt relevant. Jeg har ikke lyst til å måtte klikke på en spoiler-lignende funksjon hver gang jeg vil lese det.

Jeg ser uansett ikke på off-topic i tråder som noe stort problem. Det blir som regel ikke store greier ut av det, og der det tar helt av blir det reaksjoner.

Min personlige mening, og ikke som moderator.

Lenke til kommentar

Om det er så off-topic at man føler for å skjule off-topicen i tags o.l., så er det vel heller bedre å bare holde seg til retningslinjene og tema?

Legalisering av off-topic på denne måten kan jo også være uheldig i enkelte situasjoner. F.eks om man blir veldig engasjert i off-topic-praten i en tråd, så begynner man å skrive lite konstruktive innlegg i tråden bare for å også få lov til å skrive off-topic.

Jeg synes reglene for off-topic er gode slik de er i dag. Man unngår å få trådene fullstendig avsporet og forsøplet med irrelevante ting. Og off-topic kan man jo ta andre plasser, f.eks PM/MSN/osv. Og snart får vi jo Forumkaféen og en sosial kategori. :)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...