mrfrekhaug Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hei! Jeg skal kjøpe meg et hovedkort, men er usikker på hvilke kabler som følger med. Jeg har nemlig en SATA harddisk og et skjemkort uten strømkabel liggende. Mvh MrFrekhaug Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg fikk ihvertfall med Sata kabler med mitt asus HK. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hei! Jeg skal kjøpe meg et hovedkort, men er usikker på hvilke kabler som følger med. Jeg har nemlig en SATA harddisk og et skjemkort uten strømkabel liggende. Mvh MrFrekhaug SATA skal følge med, men strømkabel til skjermkort tviler jeg på at følger med, dette følger med strømforsyningen, eventuelt så fulgte det med en adapter sammen med skjermkortet. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Send mail til nettbutikken og spør hva som ligger i pakken. Jeg fikk med sata kabel, men ikke noe kabel til skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå