Gå til innhold

Hva er neste "store" kamera telefon?

MysticoN

Anbefalte innlegg

Sitter med en HTC Touch no, men savnet over et "ok" kamera blir for stort. har lenge hatt trua på LG KU990 Viewty, men er litt usikker om den er den rette. Så noen som vet når neste store kamera telefon kommer, hadde også vært fint om den hadde fint/ok design (det var det første jeg likte med LG KU990 Viewty).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er i samme situasjon. Har lyst på en mobil med bra kamera og som er kjapp og responsiv, og da fungerer det ikke med noen av de som er sluppet nå. Hadde også fælt lyst på Viewty, men ser ut som den er ganske treg ettersom hva folk sier.

Jepp, Viewty er det perfekte mobilen til meg best vist vi tenker kun på design. elsker måten LG valgte å lage denne telefonen, men ser at det er en del som klager på at kamera'et ikke er så bra som det skal/burde være og den er treg.

Lenke til kommentar

jeg tror ikke jeg ville hengt meg så veldig veldig mye opp i det at telefonen er træg!

Jeg har akkurat byttet ut min p990i... og den er jo kjent for og være træg som bare det.

Men til melding og til og ringe så er telefonen kjapp som bare det.. og når jeg skal

"dille" med telefonen så er det bra jeg kjeder meg.. og da gjør det ikke noe som helst for

meg at det går noen sekunder ekstra for og starte opp ett program!

Av bilder jeg har sett som er tatt med mobilen ute på internett så syntes jeg det ser

bra ut! kan jo ikke forvente så alt for mye til en kamera mobil! og video klipp av

120fps slov motion greia har jeg sett noe klipp av og det ser bra ut!

Av test sider har jo kamera delen fått bra tilbake melding!

Men det kommer nok ikke noen store nyheter på mobil kamera fronten før våren vil jeg tro!

EDIT: jeg tenkte på mobilen som trægt OS, ikke på kamera tingen.. hehe var nok det dere hintet til jä!

Endret av Cenariuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...