Gjest snakke Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hei. Er det normalt å snakke med seg selv inni hodet? Jeg har nesten HELE tiden en dialog med meg selv inni hodet, noe som feiler meg eller? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nei, hvorfor skulle det være det? Så lenge du ikke begynner å krangle med deg selv. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hei. Er det normalt å snakke med seg selv inni hodet? Jeg har nesten HELE tiden en dialog med meg selv inni hodet, noe som feiler meg eller? Jeg veit i hvert fall at jeg også gjør det. Ikke hele tia da, men mye av tia, når jeg skal gjøre en beslutning eller løse et dilemma. Tror det hjelper for den ene siden har litt annet perspektiv enn den andre. O.o Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tror det er ganske normalt... Men det er bare fordi jeg selv gjør det også; kanskje det er de som ikke snakker med seg selv som er de unormale. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det er nok ikke snakk om schizofreni om det var det du trodde. Det er helt normalt å tenke høyt inni seg, ofte fordi det er litt lettere å komme til en enighet med deg selv ved å innta to posisjoner og "krangle" litt oppi hodet ditt. Det at du har det hele tida, og at det er snakk om dialog, det er litt urovekkende synes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 bare du tenker og ikke snakker. jeg kan på en måte tenke uten å tenke gjennom det. en tanke som om jeg skulle si det i hodet mitt ville tatt 30 sekunder kan jeg tenke på 1 sekund, men av en eller annen grund så kan jeg begynneå tenke på den lange måten. ble litt OT dette Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg tenker ofte høyt med meg selv. Tror egentlig at det er ganske normalt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Blir liksom litt lettere da! Litt mer rom for tankene. Hodet har jo en begrenset kapasitet, det føler ihvertfall jeg. Når jeg må ta viktige beslutninger pleier jeg å ofte å drøfte for/mot ved å snakke ut i lufta. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jada, diskuterer ofte med meg selv i hodet, bare ikke start å snakk med deg selv så er vel alt ok. Hodet har jo en begrenset kapasitet, Ja, men hjernen kan mer enn det de fleste er klar over, det et et par få(et par autister, men også andre) som får et lite "klikk" i hjernen slik at hjernen plutselig kan gjøre helt utrolig beregninger og prosesser. Det får oss vanlige mennesker til å virke som idioter. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det er da helt normalt. Men slenger inn et spørsmål til i samme kategori: Er det vanlig å snakke høylytt med seg selv? Slå vitser, komme med kommentarer, stille spørsmål osv Noen andre som gjør det? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg snakker veldig ofte med meg selv inne i hode og muntelig når jeg f.eks jobber og skal feilfinne. Vet ikke om det er unormalt eller ikke, men jeg gjør det hvertfall siden jeg synes det hjelper Lenke til kommentar
ecko Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det er da helt normalt. Men slenger inn et spørsmål til i samme kategori: Er det vanlig å snakke høylytt med seg selv? Slå vitser, komme med kommentarer, stille spørsmål osv Noen andre som gjør det? det er vel mindre normalt. når jeg var liten og ensom så gjorde jeg det Lenke til kommentar
V_B Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 det er vel mindre normalt. når jeg var liten og ensom så gjorde jeg det Hehe, jeg synes ikke det er noe galt med det. Jeg vet ikke om jeg gjør det så mye på fritiden, men når jeg er på jobb kan jeg f.eks si "Hva i allverden kan det være for noe" eller "Vist jeg putter den opp der" når jeg arbeider. Jeg kan også komme med kommentarer til ting når jeg går aleine Ps; Og jeg føler meg ikke ensom ^^ haha Lenke til kommentar
xersess Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 skjer alltid noke i hauet mitt og, kanskje ikkje akkurat ein dialiog. før var det som eg skreiv bok om kvar dag i hode mitt mens eg gjor forskjellige ting, men skjer ikkje no lengre da. var litt morsomt for eg har aldri vert interessert i bøker Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg snakker ofte med meg selv. Løser problemer f.eks. Når jeg synger høyt pleier jeg også å gi meg selv konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Bruker også å snakke til meg selv. Jeg blir ofte spurt om hvem jeg prater til. Vil tro det er helt normalt, og jeg har enda ikke tatt noe skade av det. Prater så klart bare med meg selv når jeg er alene. Som oftest hvis jeg har et problem eller prøver å finne ut av ting. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg snakker også med meg selv. Noen ganger går jeg gjennom samtaler jeg har hatt og kommer med ting jeg kunne sagt bedre, andre ting jeg burde fått sagt og lignende. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Dersom det er unormalt er jeg helt klart gal. Det vil si enda mer en ved første øyekast Tipper neppe dette er farlig, du kan nok ta det helt med ro. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 det spørs. fettern min snakker med seg selv og han er ikke helt god i hue. han snakker og snakker med seg selv, og når noen spør hvem han snakker med så nekter han for at han snakker. og viss han ikke gjør det, så sier han at han snakker med noen som vi ikke kjenner. men så lenge du veit du gjør det selv og sånn, så er det sikkert ikke unormalt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Bruker å snakke med meg selv (inni hodet) når jeg har lagt meg, eller er alene :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå