fattigstudent Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hoi. Så idag artikkelen på dinside.no om sykt billige PC-er, og siden laptopen min synger på sine siste vers og uansett ikke er bærbar lenger, så begynte jeg å planlegge en ny stasjonær pc til meg selv. Planen er å betale så lite som mulig, men kan bruke litt mer enn i artikkelen så den har litt ok specs ihvertfall (er blant annet keen på tv-ut, og trenger dermed grafikkort). Er også greit om ikke maskinen er gigantisk og bråker sykt mye. Fikk dette oppsettet av en kompis: Handleliste Hva tror dere om det? Noen forslag til forandringer? Mangler da bare kabinett og så litt på denne: AOPEN H450E Spørsmålet da er om grafikkortet får plass i den der, siden den er micro-ATX og smal? Må jeg eventuelt gå for et ATX-hovedkort og stort kabinett (type: Antec Sonata III)? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 hei, vil du spare 5hundre til kjøp deg denne prosessoren kan også bytte ut rammen med en geil fra prisguiden. Lenke til kommentar
fattigstudent Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Mmmkai... Men hva med kabinettet? Har et mini-kabinett plass til grafikkortet (eventuelt dette: Radeon X1650 PRO Lenke til kommentar
Konge Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Skjermkortet får nok ingen problemer å passe siden du har glemt hovedkort i handlekurven din og da blir det også vanskelig å få resten av komponentene å snakke sammen . Fra spøk til alvor så vil det ikke være noen plassproblemer så fremt du også kjøper at M-ATX hovedkort til pc`n din . Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877954 Lenke til kommentar
fattigstudent Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Å, jeg trodde prosessoren, minnet og grafikkortet kunne inngå en spesiell avtale om å snakke sammen trådløst så jeg slapp hovedkort, men det vil de visst ikke Hehe, det var et microATX-hovedkort i handlekurven, men det er tydeligvis blitt borte... Men summen nederst er fortsatt den samme. Er visst ikke helt optimal den handlekurvfunksjonen til komplett Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) tja ,, ser bra ut det der ,, kan ta en titt på dette og , lagde det primært til en annen person ,, men er mye data for pengene! handlevogn AMD. Handlevogn intel. Endret 13. desember 2007 av Nokia_dell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå