Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

PUA & Selfdevelopement

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner om reklame.

“Du Är Ett Klick Bort Från Att Lära Dig Hemligheterna Många Killar aldri Kommer Veta Om Tjejer...”

Inuti kommer du lära dig...

* “Kyss Testet” - Hur du vet om hon är redo att kyssas.

* Det rätta tänkandet bakom varje lyckat samtal med en tjej.

* Hur du startar konversationer på ett sätt som ger dig hennes uppmärksamhet.

* Hur du får allt att låta intressant och prata på ett mer passionerat sätt som automatiskt ger henne starkare känslor för dig.

* Det säkra och enkla sättet att ta ett telefon nummer som du vet är riktigt.

* Du får också testa vårat nyhetsbrev GRATIS (värde 559 SEK om året)

Upptäck Vad Som Verkligen Fungerar

Instruktioner: Fyll i Ditt Förnamn och E-Mail adress nedan som ett lösenord och klicka sen "Klicka Här För Gratis Omedelbar Tillgång" Använd samma lösenord när du återkommer. Få Genvägarna För Att Träffa Tjejer Nu:

Fyll i Ditt Förnamn:

Din E-Mai

Hva gjør at dette nyhetsbrevet er verd 559 SEK? Hva baserer dere det på siden det er gratis liksom?

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Ni kan få ta bort web adresserna om ni ser det som spam, men då det inte existerar en seriös sida inom att bli bättre med damer eller själv utveckling så svarar jag mer än gjärna på frågor i denna tråd som rör "sjekking" & "relationer" Då vi är 4 personer som jobbar med detta 24/7

Forumet är fullt kompitent och dit kan jag hänvisa er. Men ja, vi lär ut sjekking live till en pris.

//Skills

Endret av Skills
Lenke til kommentar

Du svarte ikke på spørsmålet. Hvordan kan dere sette en verdi på 559SEK når dere gir det gratis?

mulig jeg tar feil, men jeg er sikker på at dette bryter med en eller annen markedsføringslov i Norge hvertfall

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Takk for dette("Klicka Här För Gratis Omedelbar Tillgång" :love: )! Er det lov å bruke kanintøfler som sjekketriks, og har du kanskje selv et tildels røft par med litt sånne hemmelige tøfler, som du kan dele med oss syke sjeler?

:roll:

Lenke til kommentar

Ok sorry, jag redigerade förra inlägget innan jag han att se att du redigerade ditt. Att få testa innebär att du får 2 nyhets brev gratis. Men, det är vår gammla sida och det kommer en ny inom en vecka som vi har jobbat hårt med i ett års tid.

På den nya sidan är det forumet som är viktigt, GRATIS, likaså på denna sida. Många människor lär sig genom varandra, men att få en kick ut i livet för att bli bättre på sjekking så tar vi ett pris (Bootcamp). Men att läsa dessa artiklar kostar inget!

//Skills

Lenke til kommentar

Du får bare beklage om jeg er skeptisk, Skills, men når man har vært på et forum en stund så blir man vandt til se nye brukere bli opprettet som skryter villt av et firma eller et konsept for så å forsvinne ut i det blå. Kan du fortelle meg nøyaktig hva som skiller ditt opplegg ut fra alle de andre sikre vinneroppleggene som kommer i innboksen på eposten min hver eneste dag?

Jeg er naturlig skeptisk til slike opplegg, men jeg tror du hadde kommet lenger med å bygge opp en bruker FØR du kommer med en slik link. For å være helt ærlig så kan alt det jeg har sett (begge linkene og youtube-klippet) bli produsert på en kort arbeidsuke. Det vil si at det er raske penger om dere er useriøse. Og der det er raske penger å tjene vil jeg stille meg skeptisk frem til jeg får bevis. Hadde det vært en erfaren forumbruker som kom og fortalte meg hvordan dette hadde hjulpet dem så hadde saken stilt seg anderledes. Da hadde jeg kunne tatt det mer seriøst. Slik du presenterte det nå så skilte det seg dårlig fra mange tidligere forsøk på å rekruttere til diverse lyssky foretak.

Jeg påstår ikke at du er en lurendreier, men jeg stiller meg skeptisk og avventene. Jeg ser dere har kurs i Oslo til helgen. Om dere hadde spandert et kurs på en forumbruker med over et par tusen poster og han kunne gått god for kurset DA hadde jeg vurdert å tro dere. :)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det betyr?

:fun:

Lördag 21:00 Oslo, jag ger dig 3 timmar GRATIS lektion inom PU, Men jag vill ha en review av dig på video.

Aaight?

Takk for et snyggt tilbud, men det skorter ikke på selvfølelsen her.

Lenke til kommentar
Du får bare beklage om jeg er skeptisk, Skills, men når man har vært på et forum en stund så blir man vandt til se nye brukere bli opprettet som skryter villt av et firma eller et konsept for så å forsvinne ut i det blå. Kan du fortelle meg nøyaktig hva som skiller ditt opplegg ut fra alle de andre sikre vinneroppleggene som kommer i innboksen på eposten min hver eneste dag?

Jeg er naturlig skeptisk til slike opplegg, men jeg tror du hadde kommet lenger med å bygge opp en bruker FØR du kommer med en slik link. For å være helt ærlig så kan alt det jeg har sett (begge linkene og youtube-klippet) bli produsert på en kort arbeidsuke. Det vil si at det er raske penger om dere er useriøse. Og der det er raske penger å tjene vil jeg stille meg skeptisk frem til jeg får bevis. Hadde det vært en erfaren forumbruker som kom og fortalte meg hvordan dette hadde hjulpet dem så hadde saken stilt seg anderledes. Da hadde jeg kunne tatt det mer seriøst. Slik du presenterte det nå så skilte det seg dårlig fra mange tidligere forsøk på å rekruttere til diverse lyssky foretak.

Jeg påstår ikke at du er en lurendreier, men jeg stiller meg skeptisk og avventene. Jeg ser dere har kurs i Oslo til helgen. Om dere hadde spandert et kurs på en forumbruker med over et par tusen poster og han kunne gått god for kurset DA hadde jeg vurdert å tro dere. :)

En vänn till mig visade mig detta forum för ett par timmar sedan, Jag är själv på väg att sätta upp ett helt nytt, lätt tillängligt forum för personer som är nysjerrig på PU "Pick up", Jag blev väldigt glad att se att det finns människor som vill ha svar i trådarna/threads, och MÅNGA reply's var för mig latterligt.

Vi har drivit vår sida i snart 2 år, Det är dags med en uppdatering och ett nytt namn då vi nu börjar arbeta Internationellt.

Som garanti har vi 100% money back guarantee, som aldri har blivet benyttet.. (unskyld för min snorsk, vet att en del ord är ett problem för en del mennsker)

Vi har sikkert 50 Video reviews & 150-200 skriftliga, jeg kan pm'a deg adressen till dem. :)

Ok, Let's make a deal, att vi gör det vi lover, att senda en "forum guru" med oss er ikke ett problem! 28-29-30 December får ni ha valt ut en Forum dude herfra, som GRATIS får ett Bootcamp med oss! Ok? Han ska vara singel, minst 18år og opp till "fortsatt intessert i damer" ;)

Men jeg vil ha hans erlige review på video!

Deal?

//Skills

Ps Det finns ikke noe "magic pill" för att bli bedre med damer, men jeg kan åpne dörrer og vise deg veien, men husk på att det er kun du som kan gå igjennom dörrerne!

Endret av Skills
Lenke til kommentar

Det synes jeg høres ut som en kjempegod ide. Da kan vi få en så nøytral vurdering som det er mulig. Jeg foreslår at intresserte melder seg på her så kan vi i løpet av uka som kommer sikkert få opp en poll på hvem vi ønsker å sende. Jeg lar tvilen komme deg til gode foreløpg. Selv så skulle jeg gjerne kommet, men jeg vet ikke om jeg kan.

Til alle "Forumskjendiser":

Meld dere på her. Vi vil sende en av dere på kurs for å få rapport om dette er en snakeoil-hustler eller Hugh Hefner reinkarnert før sin død. Personlig så synes jeg Heilage burde få lov til å teste dette for oss. Forutsatt at han kan og vil da selvsagt...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Tråden stenges (inntil videre i hvert fall) for brudd på retningslinjenes punkt #6/#7, som omhandler reklamering på forumet. Dette grunnet at dette er et tilbud som koster penger, eller har forutsetninger på andre plan.

Vi tillater ikke reklamering for andre nettsteder, kommersielle foretak etc. Du står fritt til å være med å diskutere PU-miljøet etc, men da i en annen tråd med et annet utgangspunkt enn ren reklame for et annet Internett-community. Førsteinnlegg redigeres.

Eventuelle kommentarer på moderering kan tas til meg på PM.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...