Pug Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hvordan fungerer det med teletopia? Er det "bare" å skifte nummer til meldingssentral? Hvor finner jeg det nummeret? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 en ting du kan prøve er å tja.. sjekke ut www.teletopia.no ? .. duh Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 dæven eg hate TELETOPIA!! Eg registrerte meg på mandag og dæm tok 100kr av meg men eg kan ik sænde mældinger!!! Eg har bytta nr til meldingssentral men ingenting hjælpe!! Ingenting hjælpe! Hjælp mg!!! på forhånd takk.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 dæven eg hate TELETOPIA!! Eg registrerte meg på mandag og dæm tok 100kr av meg men eg kan ik sænde mældinger!!! Eg har bytta nr til meldingssentral men ingenting hjælpe!! Ingenting hjælpe! Hjælp mg!!! på forhånd takk.. Følger du ikke med????? Teletopia fikk ikke lov til å bruke Telenors nett allikavel... Nå er det for sent å få tilbake pengene... Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Faen asså! Jeg kom på det når jeg såg denne posten... Teletopia sa at de skulle gi tilbake pengene mine... Men jeg har aldrig fått noen penger av dem. De folka har jo loppa mange folk for penger. Hvor har alle pengene gått? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hvor har alle pengene gått? de ga dem til de fattige barna i sudan ? duh - hva tror du, de har selvsagt tatt vare på pengene selv... hehe Lenke til kommentar
JZA Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Noen tilbud er for gode til å være sanne! I alle fall bør du la andre og mer lettlurte personer teste det ut for deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå