Eplekakespising Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hei! Fant dette bildet i samlingen min. Vet at dråpbilder er utbrukt så det holder, men alikevell føler jeg at dette er litt mer uten om det vanlige. Meninger, innspill, idéer av noe slag? Edit: har noe tull med fargeprofiler og slikt, det ser andeledes ut i photoshop enn det gjør her, hva gjør jeg feil? Endret 11. desember 2007 av Madusius Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Vakkert bilde. Synes ting er riktig plassert, og jeg liker utsnittet godt. Litt standard med vann, men det er kanskje en grunn til det. Du har fått det til veldig bra synes jeg. Edit: har noe tull med fargeprofiler og slikt, det ser andeledes ut i photoshop enn det gjør her, hva gjør jeg feil? Kanskje du eksporterer til CMYK istedet for RGB eller omvendt? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Bruker du Adobe RGB istedet for sRGB som farge-profil ? Tom Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Om du sitter i Firefox på Mac, så blir det annerledes uansett hva du gjør (om jeg har forstått/observert riktig) Ellers gjør du nok noe feil med fargeprofilene dine. Og - endelig har noen fått tatt bilde av aquatic alien. Bra knipsa! Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Takk for hyggelig tilbakemelding! Bruker du Adobe RGB istedet for sRGB som farge-profil ? Tom ah, det jeg gjorde feil! takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå