Theo343 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvordan trekkes vinnere per dagspremie? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Krysser fingra! Lenke til kommentar
RBW Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Hvordan trekkes vinnere per dagspremie? Vi har et flott konkurransesystem som trekker et antall vinnere som samsvarer med det antallet premier vi har for den aktuelle dagen. Den tekniske biten bak dette tror jeg drift kan få lov til å forklare. Vi som trykker på trekknappen har "dessverre" ingen mulighet til å la vår gamle tante på 80 vinne. (Men det er kanskje like bra også når man tenker etter) Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Troddet vinnere ble trukket utifra dem du likte beste på forumet jeg, derav har aldri jeg vunnet noe Endret 12. desember 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 RBW: Høres ut som et ok system Trekksystemet er alltid interresant. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 hadde blitt en bra bursdagsgave Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) haha, artig å se alle prøver å gjøre seg mest fortjent til kortet. "Jeg har dårlig maskin" "jeg har bursdag (noe jeg faktisk har i dag og ja, jeg spiller det kortet lengre oppe i tråden)" "omvendt psykologi "noen andre kan vinne for alt jeg bryr meg"" Alle har griselyst på kortet og kommer til å ta imot det uansett hvor dårlig maskin andre forumbrukere har. Endret 12. desember 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 From some labeling on the DVI connector covers as well as some silk-screened logos on the PCB it looks like Foxconn is the manufacturer of this particular card. Some of you may be saying right now: “but doesn’t Nvidia make these cards?” Well, the answer is no; Nvidia makes the GPU core while they subcontract the actual production of the card to large manufacturers such as Foxconn, Flextronics and PC Partner. http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardw...n-review-5.html Humm, dette begynner å bli intresannt. Her kan det se ut som at enten er "rett" svar ifølge HWs fasit feil (dersom artikkelen er riktig), eller spørsmålet er feil stillt, ettersom brikkeprodusenten produserer en brikke og så svjv finnes det ingen brikke som heter 8800 GTS 512MB. G92-400-A2 er det som står på brikken. G92 er også første betgnelse på Asus sitt kort. Håper jeg tar feil og at det faktisk finnes en logisk forklaring på rett svar. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 haha, artig å se alle prøver å gjøre seg mest fortjent til kortet. gratulerer med dagen da men som sagt, sa tar ikke HW sin server noe hensyn til at folk har darlig PCer. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Åh, jeg dreit på draget på spørsmål nummer 2 ^^ :\ Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Åh, jeg dreit på draget på spørsmål nummer 2 ^^ :\ x2 skulla ha googla litt først Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Åh, jeg dreit på draget på spørsmål nummer 2 ^^ :\ x2 skulla ha googla litt først leste rundt i sikkert 1 time før jeg var helt sikker på hva jeg skulle svare. var litt usikker siden jeg har så jævlig lyst på det Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) er det IP adresse eller navn og epost deltagelse går på?, f.eks om jeg signer opp hele familien med forksjellig navn og epost men fra samme IP, blir jeg sett på som dobbeltdeltager og ikke inkludert i trekningen? jeg kunne jo hatt en bror som hadde like lyst på kortet men måtte registrere seg fra samme IP-adresse. bli "vi" utestengt? Endret 12. desember 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hehe, desperat? Selv synes jeg det er strengt om det går på IP. For eksempel henger broren min også på HW, og vi har jo likt navn med unntak av fornavnet. Da blir det liksom litt kjipt om vi blir diskvalifisert på grunn av dette. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvordan trekkes vinnere per dagspremie? Vi har et flott konkurransesystem som trekker et antall vinnere som samsvarer med det antallet premier vi har for den aktuelle dagen. Den tekniske biten bak dette tror jeg drift kan få lov til å forklare. Vi som trykker på trekknappen har "dessverre" ingen mulighet til å la vår gamle tante på 80 vinne. (Men det er kanskje like bra også når man tenker etter) Tipper det er noe ala dette som ligger bak kilde: http://xkcd.com/221/ Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 trenger nytt grafikkort snart mitt byne å bli gammelt neida, men en PC nummer 2 hadde ikke gjort noe Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg glemte å svare sånn er det når man jobber for mye. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 nå som dagen er over, hva var svaret? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 *fristet til å avsløre* men det er vel ikke helt ønskelig før de publiserer det selv neste uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå