aleksanderro Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Har deltatt, så for håpe lykken er med min side idag. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det gagner meg at flest mulig forhaster seg på dagens oppgaver og svarer feil Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Kunne godt tenkt meg å vinne dette, sitter med ett X1250 (integrert) for tiden, og det suger mildt sagt. Beste premien, og ikke vanskelig spørsmål! ~ Mortis0360 Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hmm, satt lenge og tenkte jeg også. svarte på dem som produserer kortet. siden det er jo det det står. det står jo ikke hvem som produserer brikken til skjermkortet. ? uansett hadde dette vært knallgod julegave altså. *Håper på mitt navn på vinnerlisten* Lenke til kommentar
bonne89 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 From some labeling on the DVI connector covers as well as some silk-screened logos on the PCB it looks like Foxconn is the manufacturer of this particular card. Some of you may be saying right now: “but doesn’t Nvidia make these cards?” Well, the answer is no; Nvidia makes the GPU core while they subcontract the actual production of the card to large manufacturers such as Foxconn, Flextronics and PC Partner. http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardw...n-review-5.html Lenke til kommentar
RBW Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Siden det er så mange som mener at spørsmål nummer to er noe ullent; Tenk litt på spørsmålet og tolk det i lys av svaralternativene. Det kan jo tenkes at noen (aka meg) prøver å så litt usikkerhet om hva som er riktig svar. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Jeg ønsker også å så usikkerhet Men for å være litt mindre egoistisk så kan jeg si at det du først tror er rett nok er galt. Endret 12. desember 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
RBW Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg ønsker også å så usikkerhet Men for å være litt mindre egoistisk så kan jeg si at det du først tror er rett nok er galt. He he, jeg tjener i det minste pent lite på det. Eneste jeg får er en bunke med sure forumbrukere på nakken... :S Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Det kan hende jeg er noe villedende i dag, jeg er ikke sikker selv faktisk, det kan hende jeg er veiledende. Endret 12. desember 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvis den som har dårligst skjermkort vinner så tror jeg at jeg kommer høyt på lista. Jeg sitter på et geforce3 ti200 kort som beste skjermkort. Men er litt usikker på svar nummer 2. Så regner ikke med at jeg vinner uansett. Jeg sitter med et S3 Virge DX/GX med 4 MB RAM, så tror at jeg har endel dårligere enn deg ja. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 "Jeg sitter med et integrert skjermkort i en avdanket maskin, jeg fortjener det mest." Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg kunne tenkt meg et til hvis jeg vinner et sli kort senere, så jeg fortjener det nok mer. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) "Jeg sitter med et integrert skjermkort i en avdanket maskin, jeg fortjener det mest." Ikke når resten av maskina er avdanka. Endret 12. desember 2007 av Flexo Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvor ser man vinnere, etter hver dag.. ? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Jeg fortjener det nok ikke, men har lyst på likevel. Vinner det garantert ikke men, hehe Endret 12. desember 2007 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 From some labeling on the DVI connector covers as well as some silk-screened logos on the PCB it looks like Foxconn is the manufacturer of this particular card. Some of you may be saying right now: “but doesn’t Nvidia make these cards?” Well, the answer is no; Nvidia makes the GPU core while they subcontract the actual production of the card to large manufacturers such as Foxconn, Flextronics and PC Partner. http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardw...n-review-5.html Godt poeng bonne89. Eneste firma som produserer fulstendige kort i dag er vel Matrox. ATI har gjort det før, men stoppet, de ATI-kortene du finner/fant er produsert av Sapphire. Kanskje jeg da svarte riktig likevel Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Om jeg vinner kan jeg kjøre SLI! Men da må jeg ha nytt hovedkort, så noen andre kan godt vinne for min del. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Hvor ser man vinnere, etter hver dag.. ? Det står i artikkelen, en gang per uke. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 "Jeg sitter med et integrert skjermkort i en avdanket maskin, jeg fortjener det mest." Ikke når resten av maskina er avdanka. Det var en spøk rundt noe som så ut som en konkuranse i "hvem kan prate seg til mest sympati" hehe Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvor ser man vinnere, etter hver dag.. ? Det står i artikkelen, en gang per uke. ok takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå