Ståle Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Sitter pa et FX5900XT kort jeg xD Og idag er det bursdagen min, sa jeg vil vinne Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 :o Leste litt i tråden, folk som søker etter svarene jo :o Noe jeg aldri ville gjort Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Synes det andre spørsmålet var litt uklart. Altså, xxxx produserer selve brikken, men xxxx2 produserer jo selve kortet?! Svarte på dem som produserte brikken jeg.. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Håper jeg vinner ja. Eneste jeg ikke fikk råd til å bestille når jeg skulle bygge PC Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Vil virkelig vinne denne, mitt r580 blir bare perverst varmt Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 hmmm, denne premien er virkelig god. er vel første premien jeg virkelig har ønsket meg. passer kjempegodt nå rett før jul og ferie, da har man masse tid til å leke med et nytt skjermkort Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvis den som har dårligst skjermkort vinner så tror jeg at jeg kommer høyt på lista. Jeg sitter på et geforce3 ti200 kort som beste skjermkort. Men er litt usikker på svar nummer 2. Så regner ikke med at jeg vinner uansett. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg hadde tenkt å kjøpe ett 8800gt kort, men hvis jeg vinner det her kan jeg selge mitt gamle Asus Radeon x1950pro for 200,- på bruktmarkedet! Lenke til kommentar
mungo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Er det produsenten av selve chipen eller hele kortet det er spørsmål om på spørsmål to? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Henger meg på mungo her! Forferdelig dårlig formulert spørsmål. Vet dog svaret på begge. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Er det produsenten av selve chipen eller hele kortet det er spørsmål om på spørsmål to? hvis man tenker på hvem som produserer kortene så sier det seg selv. dog kan dette være et lurespørsmål fordi de nevnte utfører brikkeproduksjon for andre, så tenk nøye før du svarer. Endret 12. desember 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Siden de nevner mengden minne i spørsmålet så er det nok mest sannsynlig at de mener hvem som lager selve kortene. Og typisk nok slo ikke det meg før jeg hadde svart på hvem som lager brikken..... Lenke til kommentar
mungo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Hvis et spørsmål kan tolkes på flere vis kan du ta gift på at det kommer til å bli det. Hardware.no må lære seg å formulere spørsmålene slik at de ikke kan feiltolkes. Jeg synes også det er dårlig av hardware.no å ikke komme med noe svar rimelig kjapt. Jeg har sendt PM til trådstarter siden det ser ut som om det er han som har skrevet dagens julekalendertekst og her er svaret hans: Hei! Jeg vet den kan virke litt uklar, men tenk litt over spørsmålet. Det kan jo hende at noen forsøker å skape litt ekstra forvirring. Endret 12. desember 2007 av mungo Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Siden de nevner mengden minne i spørsmålet så er det nok mest sannsynlig at de mener hvem som lager selve kortene.Og typisk nok slo ikke det meg før jeg hadde svart på hvem som lager brikken..... men om de ikke nevner mengden vet man ikke hvilket kort man snakker om hehe (kunne godt vært formulert bedre ja) Forøvrig noterer jeg meg mange som prøver å legge in aksjer hos dommeren Endret 12. desember 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hadde vært kjekt å vinne dette ja. Valgte det minst innlysende "kan være rette" svaret på oppgave 2, går ut fra at hw.no ønsket å gjøre oppgaven litt vanskelig. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Eller å gjøre den så lett at det blir vansklig (Som betyr at folk gjør som deg ) Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Eller å gjøre den så lett at det blir vansklig (Som betyr at folk gjør som deg ) Det er jo også helt klart en mulighet ... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg håper nå ikke det er en dommer som avgjør vinneren men en automatisk trekning. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg trodde foxconn produserte dette kortet? Linky: http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardw...n-review-5.html (se lenger ned der) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå