Gå til innhold

Kvalifikasjonsavstemming for Juleavatarkampen 2007!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er regelrett skandale! Dere stemmer ikke frem Supermann, selv om han påtar seg jobben som Scooperman i tillegg. Dotten, jeg skulle gjerne trukket min stemme tilbake. Men jeg hadde et vanskelig valg mellom deg, Snorre, Negotiation og Bruktbilen. Ville gi en stemme til absolutt alle. Jeg synes derimot at Snorre sin avatar var orginal og jeg kjenner ham best, i etterkant angrer jeg. Jeg har endret min mening og synes nå Dotten sin avatar er mest original, samme med Bruktbilen. Når jeg i tillegg ser du har færrest stemmer nå angrer jeg ekstro :(

Dotten, ta igjen! Slå deg seg sammen i en allianse med meg, du kan få bestemme fargen på alliansen, blågrønn, gulsvart, hvitblå, blågul, gulblå. Hva enn du måtte ønske, vi vil samle oss og sammen være sterke. :)

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Dette er regelrett skandale! Dere stemmer ikke frem Supermann, selv om han påtar seg jobben som Scooperman i tillegg. Dotten, jeg skulle gjerne trukket min stemme tilbake. Men jeg hadde et vanskelig valg mellom deg, Snorre, Negotiation og Bruktbilen. Ville gi en stemme til absolutt alle. Jeg synes derimot at Snorre sin avatar var orginal og jeg kjenner ham best, i etterkant angrer jeg. Jeg har endret min mening og synes nå Dotten sin avatar er mest original, samme med Bruktbilen. Når jeg i tillegg ser du har færrest stemmer nå angrer jeg ekstro :(

Dotten, ta igjen! Slå deg seg sammen i en allianse med meg, du kan få bestemme fargen på alliansen, blågrønn, gulsvart, hvitblå, blågul, gulblå. Hva enn du måtte ønske, vi vil samle oss og sammen være sterke. :)

Ey!! Var ikke du en folkets mann. En diskusjon.no's Michael Moore? Svikter du oss for herligheten oppe i forumstyret!?

Lenke til kommentar
Ey!! Var ikke du en folkets mann. En diskusjon.no's Michael Moore? Svikter du oss for herligheten oppe i forumstyret!?

Hva har min styreposisjon å gjøre med om avataren min er god eller ikke? :p

Stå på TSP. Du har skjønt hva Supermann faktisk står for. Og her har du en stor test, for nå vil gruppepresset begynne og folk vil prøve å presse deg til å ikke gjøre det du innerst inne føler er riktig. Så om du står på ditt vil du nok miste anseelse og muligens også forumvenner, mens du kan tjene popularitet ved å gjøre det enkle valget og gi etter for gruppepress. Men da må du forsøke å leve med deg selv etterpå, noe som ikke nødvendigvis blir lett.

Så nå som stormen tar til og presset øker, gjør som meg og spør deg selv: Hva ville Supermann gjort? :)

Det er tross alt ikke styrken som gjør Supermann til en super mann. Det er hans styrke til å foreta valgene han vet er riktig, selv om det vil koste han ære, berømmelse og vennskap. Samt å bli stemplet som skinnhellig av alle de som selv ikke har samme styrken til å ta de riktige valgene og således ønsker å ramme dem som har det.

Lenke til kommentar

Så har tiden kommet hvor pedobear skal briljere julen. Hvem ville ikke stemt på den søte lille bjørnen? Aw, se på det sadistiske smilet hans da. Se så glad han ser ut, akkurat kommet i trusen på en liten unge. No offence til dere som har blitt overfalt av en pedo bjørn. Jeg vil takke Bruktbilen som freste juleavatar til meg. Så stemmer dere på meg, stemmer dere på han. ^_^

Lenke til kommentar

IQ, svar bestående kun av en smiley, quote ikke medregnet, regnes som spam. Innlegget ditt vil derfor bli slettet om du ikke utdyper noe. Though tror jeg alle skjønner hva du mener gidt. :)

Edit: Good job, IQ. Er forøvrig enig med deg i at den der var i overkant drøy. Og Ueland (Gud) forby brukere som prøver å innføre 4chan-memes på diskusjon.no!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
IQ, svar bestående kun av en smiley, quote ikke medregnet, regnes som spam. Innlegget ditt vil derfor bli slettet om du ikke utdyper noe. Though tror jeg alle skjønner hva du mener gidt. :)

Edit: Good job, IQ. Er forøvrig enig med deg i at den der var i overkant drøy. Og Ueland (Gud) forby brukere som prøver å innføre 4chan-memes på diskusjon.no!

Det er ingen regler i valgtaler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...